LarsP Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Triangel: James LaBrieKubjelle: Will Ferrell 6545966[/snapback] Hahahahaha. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 La Opeth stå til disposisjon for Arjen Lucassen et halvt års tid, isolert i en hule. Resultatet hadde blitt fryktinngytende bra! 6542685[/snapback] Ca knall vil jeg tro. Eventuelt kongelig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 6544653[/snapback] Lame?! Nei, det er det ikke.. 6546481[/snapback] Å SÅ LANGT VI KOM! Lenke til kommentar
Chriztar Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Det hadde vært morsomt å sett hva som hadde skjedd med Bob Marley sammen med noen av gutta fra Mötley Crüe... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hadde også vært interessant å se Axl Rose sammen med The Shaggs. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hadde også vært interessant å se Axl Rose sammen med The Shaggs. 6560699[/snapback] De er jo på samme nivå, så hvorfor ikke? (Håper jeg ikke fornærmer noe Shaggsfans her nå...) Endret 26. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hadde også vært interessant å se Axl Rose sammen med The Shaggs. 6560699[/snapback] De er jo på samme nivå, så hvorfor ikke? (Håper jeg ikke fornærmer noe Shaggsfans her nå...) 6561297[/snapback] Ble dypt fornermet.... men jeg lar den passere under tvil, siden det var mitt forslag. Lenke til kommentar
Chriztar Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Axl Rose ass, hvordan kan guns n' roses fortsatt være når det bare er Axl igjen.. Slash og Duff var jo jævlig viktige Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Vokaln e "Svakeste" side, mæ i ræva...Zepps svakaste side, e at det ikke eksistere lengre, pga stoff, uenighet og elendighet (dødsfall) 6544693[/snapback] Det var jo ikke akkurat The Beatles preg over uenighetene til Led Zeppelin da. Grunnen til at det ikke eksisterer lenger er nok på grunn av John Bonhams tragiske bortgang i fylla, sammen med at Jimmy Page hadde respekt for det Led Zeppelin hadde oppnåd og ville la det være "edelt", i forhold til f.eks Kiss. Lenke til kommentar
ramones Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 axl rose - voklist slash - lead gitar izzy stradlin - rytme gitar duff mckagan - bass steven adler - trommer altså det orginale guns n roses Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 axl rose - voklistslash - lead gitar izzy stradlin - rytme gitar duff mckagan - bass steven adler - trommer altså det orginale guns n roses 6577308[/snapback] Synes fortsatt The Shaggs har en mer interessant besetning Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Vokalist: Johnny Cash (Gammal) Gitarist-Elektrisk: Randy Rhoads Gitarist-Akustisk: Andres Segovia Bass: John Entwistle Trommer: Keith Moon Piano: Art Tatum Der har du knalloppsetninga si tenker jeg Spiller en blanding mellom Hard-Rock, Blues og Klassisk. Pete Townshend kan skrive sangene, med litt hjelp fra Randy på gitaren. Johann Sebastian Bach hjelper til litt med noen pianopartier;) Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kan ikke slå Guns N' Roses nåværende besetning: Vokalist: Axl Rose Lead-Gitar: Robin Finck Rythm-Gitar: Ron "Bumblefoot" Thal og Richard Fortus Bass: Thomas "Eugene" Stinson Trommis: Brain Keyboard: Dizzy Reed Synth: Chris Pitman Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Wtf? røykte du sokkene dine gutt? Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Nei, det har jeg ikke gjort. Kanskje du ikke har fått med deg at dette nye banded regnes som et av de mest teknisk begavede band i verden. Og personlig liker jeg Robin Finck bedre enn Slash som gitarist Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Kanskje du ikke har fått med deg at dette nye banded regnes som et av de mest teknisk begavede band i verden. 6583643[/snapback] Haehaha, kanskje det, men fyttifisen for eit dørgande kjedeleg band! Hjelper ikkje å vere ultrateknisk når resten ikkje henger på greip for fem flate øre. Konserten dei presterte å lire av seg på Roskilde er òg noko av det mest håplause eg har vore med på. Då var Velvet Revolver i fjor hundre gonger bedre. GnR lever kun på navnet, det er alt dei har igjen. Ang Finck, så er han teknisk god, jaurå, men Slash er likevel mykje meir givande å høyre på enn det jævla runkverket. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Nei, det har jeg ikke gjort. Kanskje du ikke har fått med deg at dette nye banded regnes som et av de mest teknisk begavede band i verden.Og personlig liker jeg Robin Finck bedre enn Slash som gitarist 6583643[/snapback] Håper ikke du mener vokalisten? Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjønner faktisk ikke hva så mange har imot Axl Rose. Fyren har jo en av de mest markante vokalene i rock-historien Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjønner faktisk ikke hva så mange har imot Axl Rose. Fyren har jo en av de mest markante vokalene i rock-historien 6583702[/snapback] markante som i plagsomt skrikete? Jeg liker _veldig_ mange typer vokaler og mange forskjellige vokaler(bla. den heller upopulære Ihsahn).... men han der... fy faen, den stemmen er så grusom at jeg vil brekke meg. og PERSONEN er ennda være. Er ikke for ingenting at et norsk musikkblad hadde han med i artikkelserien "Rock'n roll's drittsekker." Han er faktisk værre enn Lars Ulrich og Mustaine på dette.... det er ille. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Lars Ulrich er da ikke drittsekk (Selv om han blir litt sinna i blant).. Back on topic: Vocal: En ung James Hetfield (Metallica) Lead Guitar: Satyr Wongraven (Satyricon) Rhytm Guitar: Nocturno Culto (Darkthrone) sammen med Lemmy fra Motorhead som spiller rhtym guitar på bass. Bass: John Entwhistle (The Who) Drums: Dave Lombardo (Slayer) Keyboard: Olve Eikemo (Immortal) Hadde blitt en salig blanding Endret 30. juli 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå