Gå til innhold

Hva ville vært ditt drømmeband?


Chriztar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-W15cjW

Vokal: Peter Gabriel

Vokal#2 og gitar: Franco Mussida

Gitar: Steve hackett

Gitar#2: Steve Howe

Bass: Jaco

Trommer: Bill Bruford

Trommer#2:P:Billy Cobham

Piano/synth: Tony Banks

Fløyte: Ian Anderson

Kastanjetter: Meg

Vepsefiolin: Jean-Luc Ponty

Ogå john Coltrane og Miled Davis.

 

Hadde blitt rot, men..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW
Lead-gitar: Keith Richards. Ingen over, ingen ved siden

8325826[/snapback]

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva er det Keith Richards har som ikke andre gitarister har? Etter min mening er han helt middelmådig.

8327868[/snapback]

Han er bare tøffere enn alle!

Lenke til kommentar
Vokalist : james heatfield

Gitar : steve vai og Joe Satriani.

bass : flee

trommer : lars ullrik

8323864[/snapback]

Mener du

 

Bass: Flea

Trommer: Lars Ulrich

 

Forresten, Lars Ulrich har tapt seg noe sinnsykt, i dag bare ødelegger han konsertene til Metallica. :thumbdown:

8327020[/snapback]

hehe, ja, var nok det du.

 

lars kommer seg vetdu, :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vokal & akustisk gitar & låtskriving: Roger Waters (Pink Floyd)

At berre ein person har Roger Waters som vokalist er overraskande når ein treng fleire enn ein finger for å telje dei som har han som bassist. Sjølv om det er låtskrivinga han skal ha mest honnør for, skil han seg meir ut som vokalist enn som bassist.

 

Herlige konseptplater med vakker lyrikk, ord som seier meir enn tusen bilete. Dette skal skrivast ned av Roger Waters, mannen av alle menn. Han har ein engasjerande stemme som ikkje er spesielt teknisk god, vokallinene i seg sjølv er ikkje dei mest unike - måten Roger syng på, derimot, er unik. Roleg og behageleg, sint, melankolsk - han meistrar alle stilane.

 

Dette er eit band som kviler mykje på den instrumentale delen, og Roger må ha meir å gjere på enn å berre syngje. Dei episke melodiane og soloane til Gilmour og Knopfler akkompagnerast av enkel, men vakker, akustisk gitar frå Roger og tunge riff frå Iommi.

 

Sologitarar/backing-vokal: David Gilmour (Pink Floyd) & Mark Knopfler (Dire Straits)

Å ha David i same band som Roger Waters i nær framtid er som å ha ein sykkel i ein akvariumstank - urealistisk viss ingen gjer det med makt og lita samhandling mellom partane. Sidan dette er ein draumetråd har eg David med likevel. Både David og Mark kunne greidd seg på eige hand, dei har ein eigen stil, men eg trur dei kunne saman skrive dei lengste, og vakraste, soloane verda nokon gong har høyrd.

 

Sjå for deg eit møte mellom soloane i Telegraph Road og Another Brick in the Wall pt 2...

 

Å gje Roger ein akustisk gitar har eigentleg inga musikalsk god grunn, for det kunne desse to ha spelt sjølv. Men for å gje Roger meir å gjere på og mindre overdubs live, har det ein del å seie.

 

Rytmegitar: Tony Iommi (Black Sabbath)

Grunnleggjaren av riff, grunnleggjaren av tyngde, grunnleggjaren av ondskap. Tony Iommi er riffmeisteren av alle riffmeisterar. Han lagar dei riffa ingen andre klarar, og riffa åleine er god nok til å akkompagnere eit band - så difor skal dei nettopp det. Tony er grunnlaget for resten av bandet, utifrå hans riff kjem Cliff sine bassliner, frå det kjem trommene og etter det Jon, soloane og vokalen.

 

Bass: Cliff Burton (Metallica)

Det er mange bassistar eg trur kunne fylt denne plassen, blant dei geni som Geddy Lee (Rush), John Entwistle (The Who) og Paul McCartney (The Beatles). Bassliner som berre føl rytmegitaren er for somme band nok, men det er ikkje godt nok for mitt episke psykadelia-prog-rock-band. Kreative bassliner har alle dei nemnde vore flinke til å skrive og eg trur også at samtlege vil kunne meistre stilen til bandet, også metall-bassisten Cliff Burton. Han har klassisk instrumenttrening og meistrar fire-strengaren på høgt nivå og han røykte visse saker som kjem godt med i eit kreativt psykadelia-band. Ville bassoloar, både up-tempo og vakre, rolege soloar.

 

Tangentar: Jon Lord (Deep Purple/Whitesnake)

Eg ser mange er fan av den fantastiske Jon Lord, lite er mindre fortent enn nettopp det. Unik lyd, fantastiske soloar. Heldigvis for Jon er supergruppa mi basert på unik lyd og fantastiske soloar. Sjå for deg eit heftig soloparti der David og Mark vekslar på å spele, gjer litt rom til Jon og avsluttar med alle tre spelar den mest intrikate og komplette solo nokon nokon gong har tenkt på.

 

Eit band hadde ikkje hatt problem utan tangentar, men den typen band eg freistar å skape med desse medlemmene har god bruk for tangentane som ein del av det episke lydbiletet og kvifor ikkje finne ein som kan gjere ein del på eiga hand og ikkje berre vere ein del av lydbiletet?

 

Eg har ikkje så veldig god kjennskap til ulike orgel/piano/keyboard-spelarar, så kanskje er det nokon som hadde passa enno betre enn Jon Lord - men sidan Jon er ein av dei eg kjenner til så er han ein openberr kandidat og eg heldt nok fast ved han sjølv om eg skulle finne andre som er meir enn habile.

 

Trommer: Danny Carey (Tool)

Med inspirasjon frå progressive rock av den gamle skulen, skulle Danny Carey passe fint inn i supergruppa mi. Danny er ein original trommis som tydeleg viser kvar han har henta inspirasjon frå. Spesielle taktar og rytmar, ein heilt særeigen stil - kanskje spesielt i soloane - og høgt, teknisk ferdigheitsnivå.

 

Det er fleire trommisar som kunne gjort denne jobben, og eg tenkjer spesielt på Neil Peart (Rush), John Bonham (Led Zeppelin) og Bill Bruford (Yes/King Crimson). Av desse tre passar Bill best inn i stilen eg ynskjer for dette bandet, og det var på målfoto Danny vann...

 

Kommentar til det endelege resultatet:

Eg får vatn i munnen av å tenkje på dette bandet. Songar lengre enn ein ganske lang sykkel og meir intrikate samansetjing av ulike instrument skal ein leite lenge etter. Dette er alle folk som veit kva dei driv med og klarar alle å balansere på lina mellom teknisk dyktigheit og kjensle til musikken. Visdom og kunnskap går hand i hand.

Lenke til kommentar
Dette emnet er blitt tatt opp før, men la gå:

 

Led Zeppelin - var det perfekte band, og ble også kåret til det av britene når de skulle kåre beste gitarist, trommis, bassist, og vokalist. Vokalen er vel Zeppelins "svakeste" side, men jeg ser ikke hvilken vokalist som ellers kunne passet inn.

6543102[/snapback]

 

Helt enig.. Jeg vet heller ikke hvilken sanger som kunne ha erstattet Robert...

Lenke til kommentar
Mikael Åkerfeldt: vokal, gitar

Peter Lindgren: gitar

Martin Mendez: bass

Martin Lopez: trommer

 

Å, hvorfor måtte Lindgren og Lopez gå?  :cry:

9059421[/snapback]

Lopez var pga angst tror jeg? (Ble for stort publikum)

Samme med Lindgren?

 

Åkerfeldt har vel angst/sceneskrekk han og, men bruker beroligende for å spille live. For en rar gjeng. :p

Lenke til kommentar

Vokal\Gitar: Mikael Åkerfeldt

Gitar\Bakgrunnsvokal: Steven Wilson

Bass: Geddy Lee

Trommer: Neil Peart

Keyboard\Piano: Keith Emerson

 

Geniale folk her, hele gjengen.

Åkerfeldt og Wilson som skulle ha skrevet tekstene.

Riffene skulle vært laget av Åkerfeldt.

De skulle spillt en blanding av Porcupine Tree og Opeth.

Litt tyngre kanskje.

 

Kunne ha byttet ut Neil Peart med Gavin Harrison, men valget falt på Peart.

 

Tror dette kunne blitt et herlig band :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...