Gå til innhold

En uferdig historie om Ventelo Bluecom


Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ok først, hvor er riktig plass og poste dette?

kan en moderator flytte vis en annen plass er mer riktig.

 

Vel jeg har Ventelo Bluecom 2200/448 + IP-telefon. det står på min mors navn og siden jeg og min mor skal flytte ut så ville jeg si opp abbonomanget(heh, stavet sikkert feil).

mye p.g.a via min jobb så kan jeg få 6mb internett oss en annen leverandør til 299,- i måneden.

Jeg har hatt Bluecom over 12 måneder så ingen binding.

 

Vel jeg ville først ringe og si opp men de fortalte at det var nødvendig med skriftlig oppsigelse enten over mail eller post. vel det var jo greit så jeg sendte en mail med oppsigelsen til bluecom. men etter over en uke uten bekreftelse av noe slag sendte jeg en til. fortsatt ikke noe svar. Jeg begynner jo da å lure på om kanskje dette tar så lang tid. Så etter 3 uker så fikk jeg svar på den første mailen. Jeg hadde ikke skrevet nok informasjon så jeg måtte sende en til. med så treg svartid så var det litt kjipt men jeg skrev en til og sendte til dem. Så tok det vel et par uker så fikk jeg oppsigelsesbekreftelse. nedkobling var satt til 5 juli. så da tenkte jeg at alt var i boks men neida. jeg fikk en faktura tilsendt rundt slutten av juni. jeg regnte jo da med at dette var siste faktura med sluttregning t.o.m 5 juli. Men det så ikke ut som om fakturaavdelingen hadde fått vite at jeg hadde nedkobling 5 juli. for de sendte med en faktura t.o.m 30 september. Jeg ringte jo dem opp neste dag og forklarte dette da. og det var en hyggelig person jeg pratet med. De skulle sende meg en ny faktura. vel 5 juli så ble ikke internett skrudd av, heller ikke 6 så jeg ringte dem 7 juli og spurte hvorfor de ikke hadde skrudd av Bredbånd og telefon enda. Dette var visst helt normalt at det tok litt ekstra tid. javel tenkte jeg. 8 juli reiste jeg 2 uker til tyrkia, kom tilbake 22 juli. fortsatt har jeg både telefon og internett. enda jeg har en bekreftelse på email at de har skrudd av telefonen. men telefonen virker den, og internett. men ikke nok med det, de har prestert og sende meg en inkassovarsel på fakturaen de skulle fikse. nå lurer jeg jo på hva de driver med? skal ringe på mandag og se hva de sier. irriterende, jeg har liksom nok med flyttinga nå.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...