Gå til innhold

Pro Gamers = Cheaters?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du har 20 000 servers og mere og velge på.

Hva er den store vitsen med denne tråden? Fortelle hvor skilla du er?

Alle hater cheaters ikke noe nytt i det.

Nei, poenget med tråden var å vise folk hvordan det er blitt. Små unger som er admin og banner deg fordi du er god. Det er så latterlig at jeg får lyst å spy.

 

Du har rett i at alle hater cheatere.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er bannet fra catchgamer.no serverne etter ett flott lite gull.

Ble kicket av admin, reason:Aimbot&WH

 

Skjønner ikke logikken til admin. Aimbot? Da hadde siktet hoppa bortover som Øyvind Dahle på nye forumjenter, noe det ikke gjorde. WH? Det går an å bruke lyd min adminvenn. Selv om det var et ganske usannsynlig gull.

 

Ergo, been there, done that.

Lenke til kommentar
Har ikke alle prøvd cheat en gang da? De som ikke har det må være veldig ny eller kristen eller whatever. Som sagt har jeg spillt CS i 5 år.

 

Og i tillegg er det alt for mange unge og sinte admins der ute.

6542847[/snapback]

 

Jeg anklager deg ikke for å cheate men jeg syns du viser en elendig holdning. For det første med det du sier her så tar du ikke cheats noe seriøst. Du sier det som om at alle har prøvd cheats en eller annen gang og at det ikke er så farlig.

 

Der tar du sannelig feil. Jeg har kjempet mot juksere siden første gangen jeg spilte på nettet med Quake. Det ødelegger miljøet og personlig syns jeg det burde være alvorlige konsekvenser for slike ting.

 

Noe i meg tviler på at du har spilt CS i 5 år. Måten du skriver på minner meg ikke om erfarne spillere.

 

Men uten å dømme deg mer, kanskje du ikke fortjenet bannen men finn deg ett miljø som Battlefield.no blant annet som har veldig mye erfaring med sånt. Blir du bannet for WH der så blir du rapportert til RADAR. Så er du virkelig uskyldig så finner de det ut.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Jeg anklager deg ikke for å cheate men jeg syns du viser en elendig holdning. For det første med det du sier her så tar du ikke cheats noe seriøst. Du sier det som om at alle har prøvd cheats en eller annen gang og at det ikke er så farlig.
Jeg tror de fleste som har spillt CS i 5 år har cheatet, i vertfall prøvd det en gang. De i ung alder i så fall da. Jeg tar cheating seriøst, om det ikke ser sånn ut på måten jeg skriver så er det ditt problem.

 

Der tar du sannelig feil. Jeg har kjempet mot juksere siden første gangen jeg spilte på nettet med Quake. Det ødelegger miljøet og personlig syns jeg det burde være alvorlige konsekvenser for slike ting.
Ja. Cheating ødelegger rett og slett miljøet og gleden av å spille. Jeg forlater bare servern med en gang jeg ser en cheater, og blir drept av en.

 

Noe i meg tviler på at du har spilt CS i 5 år. Måten du skriver på minner meg ikke om erfarne spillere.
Vis meg hvordan erfarne spillere snakker om cheats da, så kan jeg lære meg hvordan jeg skal skrive ;)

 

Men uten å dømme deg mer, kanskje du ikke fortjenet bannen men finn deg ett miljø som Battlefield.no blant annet som har veldig mye erfaring med sånt. Blir du bannet for WH der så blir du rapportert til RADAR. Så er du virkelig uskyldig så finner de det ut.
Jeg fortjente nok ikke den siste bannen nei, vet ikke hvorfor de bannet meg engang, ble bare bannet.
Lenke til kommentar

Man blir jo ikke bannet av ingen grunn.. Så _noe_ er det.

 

Uansett, jeg spiller endel og ligger somregel på top 3 øverst på scoren.

Jeg har aldrig opplevd å bli bannet av den grunn. Så enten så cheater du faktisk eller så er det andre faktorer som gjør at du blir bannet så ofte.

Om det enten er oppførselen din, eller spillinga. Ikke vet jeg....

Ikke vil jeg vite det heller.. Bare syntes det var litt misstenkelig.

Lenke til kommentar
Man blir jo ikke bannet av ingen grunn.. Så _noe_ er det.

6545388[/snapback]

Nei, man blir faktisk bannet av ingen grunn noen ganger. Mange admins er fjortisser som tror de er best fordi de henger på public hele tiden. Og derfor har blitt "ansatt" som admin. Når man faktisk eier de adminsene runde etter runde, så er det liksom "kicked & banned, reason: n00b".

 

Det tviler jeg var tilfellet på CatchGamer.no serveren. Var nok bare jeg som så veldig mistenkelig ut.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Bare syntes det var litt misstenkelig.

Jeg skjønner at det virker misstenkelig. Hadde noen andre laget en tråd av samme slag hadde nok jeg også kommet til å syns det samme.

 

Men jeg laget ikke tråden for å få alle til å tro at jeg cheatet, men får å få folk til å snakke om episoder der de har blitt bannet fordi noen har beskylt de for cheat. Fordi sånn har CS publik blitt i dag, og det er cheaternes feil.

 

Og TomFu har veldig rett, det ER mange fjortiss-admins der ute, som aldri skulle fått låv å bli det. Det skulle vært 18 års grense.

Lenke til kommentar
ikke nødvendigvis 18-årsaldersgrense, men de må kunne oppføre seg og ikke være fjortiss som dere sier :)

6548362[/snapback]

Like greit med 18 årsgrense egentli. Da er man på den sikre siden, vil nå jeg si.

6548374[/snapback]

 

åssen skal da server leverandørene tjene penger ?

Vil tippe de fleste som kjøper public servere er rundt 13-16 år.

å da vil ikke leverandøren tjene så veldig mye

Lenke til kommentar
åssen skal da server leverandørene tjene penger ?

Vil tippe de fleste som kjøper public servere er rundt 13-16 år.

å da vil ikke leverandøren tjene så veldig mye

Det driter vel jeg som en gamer langt i. Jeg kjøper ikke publik servere, jeg spiller på dem. Jeg sier bare hvordan jeg syns det skulle vært.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...