Gå til innhold

Pro Gamers = Cheaters?

Anbefalte innlegg

Jepp. Har blitt bannet fra ca. havlparten av de serverne jeg likte å spille på. Om det er et par runder jeg gjør det veldig bra, tar det ikke lang tid før jeg får opp en melding om at jeg er blitt bannet, forever.

Jeg vil egentli skylde på alle de i verden som har cheatet på CS. Fordi det er dems feil at det har blitt som det er. Er du litt bedre enn de fleste på serveren, blir det annsett som cheat :hrm:

Flere som har samme problemet?

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MyBigMouth: Så du syns det høres ut som jeg cheater? Jeg har prøvd cheat før et par ganger, men ikke noe mer enn det. Har spillt CS siden 1.3, ikke min feil at jeg kan spille det...

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
MyBigMouth: Så du syns det høres ut som jeg cheater? Jeg har prøvd cheat før et par ganger, men ikke noe mer enn det. Har spillt CS siden 1.3, ikke min feil at jeg kan spille det...

6542609[/snapback]

Jeg ble veldig tvilsom etter å lese det der gitt.

Lenke til kommentar

6542609[/snapback]

Jeg ble veldig tvilsom etter å lese det der gitt.

6542634[/snapback]

Tro hva du vil, jeg er ikke en cheater. Jeg vet hva som er sant og det er i utganspunktet det viktigste.

Lenke til kommentar

6542609[/snapback]

Problemet er det at tråden har vært oppe så utrolig mange ganger. Du hører det om og om igjen. "omglolkeke jeg ble bannet gitttzz!!111!!". Jeg sier ikke at trådstarter gir seg ut for å være en slik person, men du sier jo her at du har cheatet, og derfor fortjent en ban....

Bare meg som ser ironien?

Lenke til kommentar

http://radar.gaming.no/index.php?menuid=15

Her er det mindre drittungeadminfaktor.

Kan du gi oss navn på et par av serverene du er blitt bannet på så raskt? Jeg vil også skyte inn at det er flere grunner til å banne noen bortsett fra cheat. Å få spille på en server er ingen menneskerett og dersom en admin mener du er disruptive har han all rett til å banne deg.

Bare hold deg borte fra cheats, cheaterboy.

EDIT: JD, >7 år cs, aldri cheat, ikke kirke.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Kan du gi oss navn på et par av serverene du er blitt bannet på så raskt?

Nå sist ble jeg bannet fra Vennesla@War #2 Custom Maps.

Og en til som jeg ikke husker navnet på, tror det bare var en dedicated :hmm:

Bare hold deg borte fra cheats, cheaterboy.

Holder meg langt unna cheats, tard face :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...