aspstein Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er nesten litt morro å sitte på utsiden av diskusjonen og se den enkeltes begeistring / bekymringer ettersom diskusjonen skrider fremover. Når alt kommer til alt, så spiller det vel egentlig ingen rolle når R600 kortene kommer, for bare de er raskere, har bedre grafikk, er råere (uvisst av hvilken grunn), så skal det i hus... Gutter er og blir gutter! Kan for min egen del garantere at det sitter 2 stk. R600 i boksen så snart disse er lansert uansett 1) hva de koster 2) hvor mye strøm de bruker 3) hvor store de er rent fysisk 4) hvor mye viftene bråker, og 5) kommer ikke på noe mer i farten, men det spiller vel egentlig ingen rolle... I hus skal de samme ****! Og de er ikke før kommet i hus, så begynner letingen etter det neste som er kult... 7637451[/snapback] :!: Kunne ikke vært mer enig med deg Rob. Skulle bare hatt pengene til å handle alt hwen da Endret 3. januar 2007 av aspstein Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Gutter er og blir gutter! 7637451[/snapback] Ja, det har alltid vært sånn, med alt! Og sånn kommer det nok til å bli! Kan for min egen del garantere at det sitter 2 stk. R600 i boksen så snart disse er lansert uansett 1) hva de koster 2) hvor mye strøm de bruker 3) hvor store de er rent fysisk 4) hvor mye viftene bråker, og 5) kommer ikke på noe mer i farten, men det spiller vel egentlig ingen rolle... I hus skal de samme ****! Og de er ikke før kommet i hus, så begynner letingen etter det neste som er kult... 7637451[/snapback] Ja, det er da noen som har råd! BTW: Jeg lurer på om jeg venter en måned for å se om prisen har gått ned på G80 GTX hos de som selger den til 4000,-...er det er sjakktrekk? Endret 3. januar 2007 av Intern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) mere nytt i fra level505. http://level505.com/2007/01/03/the-full-at...00-test-part-2/ Ta det med en klype salt... edit: og plutselig stod det ikke så mye der lenger... jaja får se om det står mere der imorra igjen Endret 4. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Er det mange som selger GTX til 4000,- eller kun masterit? en del har jo trøbbel med masterit. Rob Halford: Du får impulsbeinet til å riste... hysj mann! hehe Endret 4. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Det står på Level 505 at de har startet å opplaste part 2 av testen. Håper man får se noen bilder av kortet. Også vil jeg ha en test hvor de sjekker ut forskjellige PSU'er Endret 4. januar 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Litt rart, denne tråden ble startet i slutten av Juli....G80 kom for 2 måndersiden men forsatt ingen R600 å jeg tror at det er lenge til vi ser det produktet i hyllene. Kan nesten bytte navn på tråden til "R600, et optisk illusjon?" 7632475[/snapback] Joa, men det har jeg bare opplevd en gang...å det var når westwood lanserte red alert 2, plutselig var det bare i hyllene uten at noen viste noe. Uansett, det jeg vil ha frem er at de sier at R600 skal være ATi's svar på G80 men når et kort kommer ut nesten et halv år etter så blir det nesten ikke en konkurent, og når den lanserese nesten et halv år etter G80 så har den bare med å være raskere enn G80, det er slik dataverdenen er. Her står nye å bedre teknologi i kø. For min del så kommer jeg sikkert til å kjøpe/ meg et R600 kort, kanskje ikke 2 for den saks skyld Theo343: Jeg har 3 venner som har kjøpt kortet ifra dem å ingen av dem har opplevd trøbble, men nå vet jeg ikke hva trøbble du sikter til. Hvis det er retursaker eller lignende så vet jeg ikke. Rob Halford: En kul ting å bruke mye penger på er våpen, har nettopp funnet meg min nye hobby (sett bort ifra bil, data og damer) og meldt meg inn i det lokale skytterlaget. Har gått til innkjøp av min første rifle, Steyer AUG 5.56 Kan bare tenke meg en ting som er kulere enn det å det er denne riflen med auto Endret 4. januar 2007 av Bahamut Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Bahamut: Har du økt til et halvt år nå da? hehe la oss vente til 3mnd er gått først den 8. februar 2007 Ellers flott å høre at minst 3 har fått kortene levert som de skal, er en annen tråd om masterit der mange klager på vanskelige leveranser og feil på lagerlister. Endret 4. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bahamut:Har du økt til et halvt år nå da? hehe la oss vente til 3mnd er gått først den 8. februar 2007 Ellers flott å høre at minst 3 har fått kortene levert som de skal, er en annen tråd om masterit der mange klager på vanskelige leveranser og feil på lagerlister. 7638936[/snapback] 6 månder pluss/minus men ja, vente er alt vi kan gjøre Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Av det jeg har lest så langt av R600 blir jeg veldig overasket om det ikke blir utsatt minst 1 gang til. zzzz første uke etter juleferie på jobb er et helv.... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Av det jeg har lest så langt av R600 blir jeg veldig overasket om det ikke blir utsatt minst 1 gang til. zzzz første uke etter juleferie på jobb er et helv.... 7639155[/snapback] I tillegg har ATI en uvane med å begynne og selge kortene med helt uferdige drivere, noe som jo er veldig uheldig hvis du må vente en måned eller to før ting fungerer noe bra... R600 er vel også en helt ny arkitektur, så kanskje det betyr enda mer uferdige drivere enn på andre releases? Jeg er ikke noen spesiell Nvidia fan, men liker likevel driverne til Nvidia bedre. Første skoledag er Endret 4. januar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Av det jeg har lest så langt av R600 blir jeg veldig overasket om det ikke blir utsatt minst 1 gang til. zzzz første uke etter juleferie på jobb er et helv.... 7639155[/snapback] I tillegg har ATI en uvane med å begynne og selge kortene med helt uferdige drivere, noe som jo er veldig uheldig hvis du må vente en måned eller to før ting fungerer noe bra... R600 er vel også en helt ny arkitektur, så kanskje det betyr enda mer uferdige drivere enn på andre releases? Jeg er ikke noen spesiell Nvidia fan, men liker likevel driverne til Nvidia bedre. Første skoledag er 7640439[/snapback] Nå har vel ikke nVIDIA sine drivere imponert spesielt mange etter at 8800 kortene kom heller. Men det er vel egentlig ett godt hint om at man godt kan vente litt før man slipper store penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) 6000,- for et kort som har dårlige drivere i 2-3måneder er ikke en god investering. Men noen må ha det nyeste. Når driverne er gode nok koster kortet 4000,-. Men det er flott for oss at vi da kan få et godt kort og gode drivere til den prisen. Endret 4. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Nå har vel ikke nVIDIA sine drivere imponert spesielt mange etter at 8800 kortene kom heller. Men det er vel egentlig ett godt hint om at man godt kan vente litt før man slipper store penger ut av vinduet. 7640488[/snapback] Det eneste jeg kan komme på i farten som har vært litt irriterende, er at personer i CSS "fader" i skyggen på avstand. Jeg kan i hvert fall ikke komme på noen andre problemer? Endret 4. januar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Orker man å lese hele tråden har det vært mange andre driver/spill problemer i tillegg til Vista problematikk(ikke inkludert) Endret 4. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Av det jeg har lest så langt av R600 blir jeg veldig overasket om det ikke blir utsatt minst 1 gang til. zzzz første uke etter juleferie på jobb er et helv.... 7639155[/snapback] I tillegg har ATI en uvane med å begynne og selge kortene med helt uferdige drivere, noe som jo er veldig uheldig hvis du må vente en måned eller to før ting fungerer noe bra... R600 er vel også en helt ny arkitektur, så kanskje det betyr enda mer uferdige drivere enn på andre releases? Jeg er ikke noen spesiell Nvidia fan, men liker likevel driverne til Nvidia bedre. Første skoledag er 7640439[/snapback] De brukte veldig lang tid før de greide å lage driverer som utnyttet x1800 og oppover. Blir morsomt å se om de greier å gjøre en betre jobb med den nye generasjonen... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Eh.. for en selvmotsigelse... Nvidia har ennå driveproblematikk på sine G80 og ser du igjennom tråden så ser du mye. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Orker man å lese hele tråden har det vært mange andre driver/spill problemer i tillegg til Vista problematikk(ikke inkludert) 7640678[/snapback] Vista er jeg helt klar over, uten at det bryr meg foreløpig. Hvilke andre spill er det problemer med? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Var det ikke en som hadde store problemer i Splinter Cell? Men jeg husker at det var mer i denne tråden. Vista er irrelevant ennå ja, siden Vista kun er sluppet ferdig for bedriftsmarkedet. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Orker man å lese hele tråden har det vært mange andre driver/spill problemer i tillegg til Vista problematikk(ikke inkludert) 7640678[/snapback] Hvilke andre spill er det problemer med? 7641815[/snapback] BF2 grafikken er alt annet enn ferdig for å si det slik, og det er ikke bare undertegnede som kan innestå for det... Men det ordner seg vel... ...en eller annen gang etter at jeg har fått på plass 2 stk. R600 kort tenker jeg... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Orker man å lese hele tråden har det vært mange andre driver/spill problemer i tillegg til Vista problematikk(ikke inkludert) 7640678[/snapback] Hvilke andre spill er det problemer med? 7641815[/snapback] BF2 grafikken er alt annet enn ferdig for å si det slik, og det er ikke bare undertegnede som kan innestå for det... Men det ordner seg vel... ...en eller annen gang etter at jeg har fått på plass 2 stk. R600 kort tenker jeg... 7642499[/snapback] Merkelig, jeg har spilt sikkert 15++ timer BF2 med det skjermkortet her, og det ser MYE bedre ut enn med det gamle 7800gtx skjermkortet . Vel vel, så lenge jeg ikke merker noe er jeg fornøyd Endret 4. januar 2007 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå