Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håkki/Elensar:

Noen har masse penger, andre har mindre penger og noen veldig lite penger. Hadde jeg hatt masse penger hadde jeg også brukt noe av dem på morro ;) Misunnelse er en naturlig ting, men bortkastet tid.

 

 

Ser ut som databutikken lever opp til tidligere rykter. Men komplett hadde masse Gainward GTX kort dagen etter de første, så om man hadde mistanker kunne man droppa databutikken og bestilt derfra.

7275990[/snapback]

 

Det var vell sikkert mailen derfra som gjorde intrykk og på din konto sto det så fint leverad i tillegg under behandling på lager.... så tipper hvem som helst kunne blitt lurt ja..... :no:

Lenke til kommentar

Når jeg kom igjennom på fredag klarte faktisk svenske f... som satt der å si at kortet mitt ble sent på Fredags kvelden. Som jeg skrev i en post tidligere lurte jeg veldig på det svaret. Men det var jo ren løgn, de har jo ikke sent noe kort.

 

haddet han bare klart å si i fra at de faktisk ikke haddet kort eller har rotet det bort - solgt det til noen andre eller hva f.. de har rotet med så kunne jeg bare bestilt på komplett.

 

edit

Og om de har rotet med bestillingen, hvofor kan de ikke sendet en e-mail til dem deg gjelder å forklare saken med en gang. I steden for å ha en tre timers lang support som de kutter linjen på nøyaktig kl 1600 med 20 stk i kø og ikke svare på e-mail de får.

 

Nei det her er horriblet dårlig.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Flaksen din er ikke helt samarbeidsvillig for deg denne gangen simalarion :no: gråter :cry: litt for deg jeg ;)

 

Hvis det er noe trøst, høres dette nøyaktig ut som den flaksen jeg kunne opplevd. Jaggu bra jeg har ikke har bestilt hehe

 

edit: ser at ukens tilbud på databutikken.com er:

XFX GeForce 8800GTX 768MB DDR3 HDTV-out DUAL DVI SLI-ready RETAIL PCI Express. Kroner 5 499,- (dog ikke leveringsklar før 18. nov. da)

Er det ironisk eller?

 

edit:

GeForce 8800 Roundup: The Best of the Best Test fra anandtech

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Når jeg kom igjennom på fredag klarte faktisk svenske f... som satt der å si at kortet mitt ble sent på Fredags kvelden. Som jeg skrev i en post tidligere lurte jeg veldig på det svaret. Men det var jo ren løgn, de har jo ikke sent noe kort.

 

haddet han bare klart å si i fra at de faktisk ikke haddet kort eller har rotet det bort - solgt det til noen andre eller hva f.. de har rotet med så kunne jeg bare bestilt på komplett.

 

edit

Og om de har rotet med bestillingen, hvofor kan de ikke sendet en e-mail til dem deg gjelder å forklare saken med en gang. I steden for å ha en tre timers lang support som de kutter linjen på nøyaktig kl 1600 med 20 stk i kø og ikke svare på e-mail de får.

 

Nei det her er horriblet dårlig.

7277757[/snapback]

 

nå ser det i alle fall ut som om mitt endelig er lagt i posten :( er det mulig at det skal ta 4 arbeidsdager?? :(:(... jaja, man har vel ikke noe annet valg enn å vente

Lenke til kommentar

/off topic

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Vil si at Netshop er utrolig raske med å levere varene sine. Bestilte kortet mitt sent på kvelden 9.11 og neste dag klokken 09.15 var pakken levert på postkontoret. Det som nå er utrolig er at Posten faktisk har brukt over 4 dager på å sende det fra Sandefjord, så til Oslo, for så å sende pakken forbi byen der jeg bor (Moss) og videre til Sarpsborg. Og i hele går lå pakken i Sarpsborg. Så hvis ikke kortet mitt kommer i dag så begynner jeg seriøst å lure på hva de driver med.

 

Husker for 1-2 år siden da jeg bestilte en del hardware fra komplett og netshop. Da brukte Posten faktisk bare 1 dag på å levere pakken til postkontoret som servicepakke. Noen andre som opplever det samme?

Endret av Kasp
Lenke til kommentar

Offtopic

 

Kasp:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har kun god erfaring med Netshop OSLO, de har levert alt jeg har bestilt kort tid etter bestilling!

Bestiller du fra netshop.no kommer ordren i Sandefjord, bestiller du fra netshoposlo.no kommer den i oslo, noe som jeg syns er mye bedre pga. service.

Netshop Sandefjord/Oslo kjører bil mellom Oslo og Sandefjord ca daglig for å levere varer til hverandre, så har du bestilt hos netshoposlo.no og varen er i sandefjord må varen innom oslo først og det er netshop som frakter den ikke posten :)

Lenke til kommentar
Når jeg kom igjennom på fredag klarte faktisk svenske f... som satt der å si at kortet mitt ble sent på Fredags kvelden. Som jeg skrev i en post tidligere lurte jeg veldig på det svaret. Men det var jo ren løgn, de har jo ikke sent noe kort.

 

haddet han bare klart å si i fra at de faktisk ikke haddet kort eller har rotet det bort - solgt det til noen andre eller hva f.. de har rotet med så kunne jeg bare bestilt på komplett.

 

edit

Og om de har rotet med bestillingen, hvofor kan de ikke sendet en e-mail til dem deg gjelder å forklare saken med en gang. I steden for å ha en tre timers lang support som de kutter linjen på nøyaktig kl 1600 med 20 stk i kø og ikke svare på e-mail de får.

 

Nei det her er horriblet dårlig.

7277757[/snapback]

 

nå ser det i alle fall ut som om mitt endelig er lagt i posten :( er det mulig at det skal ta 4 arbeidsdager?? :(:(... jaja, man har vel ikke noe annet valg enn å vente

7281179[/snapback]

 

Der var endelig mitt sendt også :D Tok sin tid, men et 8800GTX til 5100kr er ikke galt i seg selv :cool:

 

Bare å glede seg nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Når jeg kom igjennom på fredag klarte faktisk svenske f... som satt der å si at kortet mitt ble sent på Fredags kvelden. Som jeg skrev i en post tidligere lurte jeg veldig på det svaret. Men det var jo ren løgn, de har jo ikke sent noe kort.

 

haddet han bare klart å si i fra at de faktisk ikke haddet kort eller har rotet det bort - solgt det til noen andre eller hva f.. de har rotet med så kunne jeg bare bestilt på komplett.

 

edit

Og om de har rotet med bestillingen, hvofor kan de ikke sendet en e-mail til dem deg gjelder å forklare saken med en gang. I steden for å ha en tre timers lang support som de kutter linjen på nøyaktig kl 1600 med 20 stk i kø og ikke svare på e-mail de får.

 

Nei det her er horriblet dårlig.

7277757[/snapback]

 

 

nå ser det i alle fall ut som om mitt endelig er lagt i posten :( er det mulig at det skal ta 4 arbeidsdager?? :(:(... jaja, man har vel ikke noe annet valg enn å vente

7281179[/snapback]

 

Der var endelig mitt sendt også :D Tok sin tid, men et 8800GTX til 5100kr er ikke galt i seg selv :cool:

 

Bare å glede seg nå :thumbup:

7283199[/snapback]

pov korte klokker rimelig bra :thumbup:

post-29413-1163526012_thumb.jpg

Endret av nosto
Lenke til kommentar
Damn  Det var heftig 

 

Bestilte du også fra databutikken? (PoV altså)

Får bare håpe vi andre er like heldige 

 

Spurte posten om den merkelige statusen fra Databutikken.no, hun sa at den dataen hun får opp der er noe som er generert av sender så den pakken kunne like gjerne fortsatt være på lageret dems.

 

Tar i alle fall ingentig for god fisk fra den shappa lenger. Har fortsatt ikke fått en skikkelig sporing fra feks omlastnins kontoret som jeg vanligvis får (med vekt av pakken inkl, noe som heller ikke er med på denne sporingen). Tror jeg fikk første sporing ca kl 08.00.

 

Nei tar ingen gleder på forskudd her nei.

 

Når det gjelder pov som er kjørt en test på lenger opp så har han jo en knall cpu som passer godt til 3dmark 06 tester, hjelper bra den.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Lurer på kor lang tid det tar før 8850GTX kommer nå, tipper det blir lansert i løpet av første kvartal 2007 rundt lanseringa av R600.

Tipper på litt ekstra mhz grunnet bedre yield's, kanskje til og med litt forbedra pcb og gddr4.

Så til 3-4 kvartal 2007, kommer 8900GTX med 80nm produksjonsprosses og ein tweaka G80 core på ca 650Mhz :yes:

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

Gleder meg til ny versjon av 3dmark jeg, og det må da komme i løpet av året eller rimelig raskt etter nyttår? Vista er klar, skjermkort har vi nvidia, "snart" kommer ati med sine.

 

For å ikke snakke om tester av directx10 spill med directx10 drivere så vi virkelig får se hva denne nye generasjonen er god for :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...