Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh my holy jesus, prøvdet å ringe databutikken nøyaktig kl 13.00, og så var det 16 stk i kø!. Det har ikke vært mulig å stille seg i kø før det. Dette lover ikke godt.

 

edit

 

ok oppdater meg på pm da!! eller denen tråden. Beklager for spam!!, men dere forstår sikkert hvor frustrerendet dette er håper jeg?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Oh my holy jesus, prøvdet å ringe databutikken nøyaktig kl 13.00, og så var det 16 stk i kø!. Det har ikke vært mulig å stille seg i kø før det. Dette lover ikke godt.

7274758[/snapback]

 

sitter i kø der nå!!

 

fremdeles 9 i kø før meg :(

 

edit: å herregud!! ventet en halvtime i kø før tlf plutselig kuttet linja da den tydeligvis trodde jeg ikke ville prate med databutikken!! faen...

Endret av svingstang
Lenke til kommentar

For god ordens skyld bekrefter vi hermed at

din ordre er pakket og avsendes i dag

den 13.11.06.

 

Din ordre består av:

 

Varenr Vare Antal Pris beløb

---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------

341452 XFX GeForce 8800GTX, 575M, PCI-E 1 4.661,60 4.661,60

001301 Posten Norge 1 100,00 100,00

001000 Efterkravsgebyr 1 40,00 40,00

---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------

(Varepriser excl. moms) 4.801,60

 

 

Tar tilbake alt stygge jeg sa om SHG :w00t:

Lenke til kommentar

Håkki/Elensar:

Noen har masse penger, andre har mindre penger og noen veldig lite penger. Hadde jeg hatt masse penger hadde jeg også brukt noe av dem på morro ;) Misunnelse er en naturlig ting, men bortkastet tid.

 

 

Ser ut som databutikken lever opp til tidligere rykter. Men komplett hadde masse Gainward GTX kort dagen etter de første, så om man hadde mistanker kunne man droppa databutikken og bestilt derfra.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at man kan ha mye penger og god lønn, men det finnes grenser. oysfaerg har jo no i det siste kjøpt 2x8800GTX, 2xEVGA nForce 680i HK, Q6700. Dette koster ikke lite. Det er ikke på noen måte å støte ut oysfaerg her, men ja. Han har penger til dette. Ellers har oysfaerg en drøss av HK.

Endret av Håkki
Lenke til kommentar
Komplett har masse av 8800gtx inne nu.

 

XFX GeForce 8800GTX 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit

 

Lagerstatus: 50-99 på lager.

 

 

 

 

WoW, gammle gode komplett :love: , Bestilt derfra nå. Så da må jeg leve med Riva Tuner pci 16 mb kort til Tors - Fre

 

Dette fører nokk til at jeg ikke kommer til å bruke Databutikken igjen, historien er lang nå og forhåpentlig slutt når jeg avbestiller pr e-mail. Jeg har ikke fått tak i dem pr tlf i dag. Brukte alle mine pauser på å ringe dem, men køene var for lange (3x 15 min prøvdet jeg)

 

edit

:) etter forslag fra en forum medlem kanselerte jeg på komplett igjen, orker ikke en videre sak med retur av kortet hos dem. Tror de kan finne på mye rart der.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...