Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de med spørsmål rundt Shuttle og G80. Her er fra Shuttle's hjemmeside:

 

http://sys.us.shuttle.com/Images/Homepage/...0Nov/Nvidia.jpg

 

Og her er SN26P med 8800GTX. Riktignok er den så stor at det kan seriøst forhindre luftstrømningen i kabinettet.

 

http://www.canislupy.com/images/sn26p_88gtx.jpg

7267570[/snapback]

 

Dette var kjekt å vite for skal jeg gå for en ny pc så blir det en shuttle og et stort nytt kort av noe slag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
A re-design for R600 card and cooling is currently underway to make it shorter and better cooled. The original R600 card design is 12 inches long and ATi is probably trying to shorten it to at least 8800GTX length. The Inquirer has recently reported ATI has already produced some first R600 cards that are clocked lower to send out to game developers for debugging and optimizing their games for R600. The R600 card we seen will conform to the new PCI-SIG graphics spec of delivering 225/300W power for high-end graphics cards. Therefore it will have a new 2x4 pin connector for additional power on top of the current 6-pin connector.

 

ATi R600 Card Re-Design In Progress

Lenke til kommentar

Okay, har et litt dumt spørsmål. Leste testen på hardware.no og fant ut at jeg har lyst til og kjøpe meg et 8800 kort. Men så sto det følgende der:

Når det gjelder strømforsyning anbefales det med minimum 450 Watt for hele systemet, med minimum 30 A på 12 V. Skjermkortet krever sin del av effekten, og er utstyrt med to 6-pins strømkontakter.

Jeg kan ikke huske at jeg har noen 6pins strømkontakter på min strømforsyning. Må jeg ha en overgang ellernoe?

 

Takker på forhånd for hjelp

Lenke til kommentar

Tja data butikken er jo helt døde. Bestilte på onsdag, og ikke hørt en dritt siden. Bortsett fra meldingen om at kortet var pakket å klar for sending Tors 07.10.

 

Dette blir mer morro for hver dag som går. Haddet vært greit å bare kjøpt det av en annen webshop men ingen har det jo inne. :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Tja data butikken er jo helt døde. Bestilte på onsdag, og ikke hørt en dritt siden. Bortsett fra meldingen om at kortet var pakket å klar for sending Tors 07.10.

 

Dette blir mer morro for hver dag som går. Haddet vært greit å bare kjøpt det av en annen webshop men ingen har det jo inne.  :thumbup:

7274608[/snapback]

er ikke bra :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tja data butikken er jo helt døde. Bestilte på onsdag, og ikke hørt en dritt siden. Bortsett fra meldingen om at kortet var pakket å klar for sending Tors 07.10.

 

Dette blir mer morro for hver dag som går. Haddet vært greit å bare kjøpt det av en annen webshop men ingen har det jo inne.  :thumbup:

7274608[/snapback]

 

begynner å bli litt lei jeg også nå... :(

 

tror det er på plass med en telefon etterpå!! :hmm::hmm:

 

men hva er det for noen åpningstider? fra ett til fire?? skulle ønske jeg også hadde en så slapp jobb :):) kanskje ikke rart det tar litt tid ;)

Endret av svingstang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...