Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Andreas045: Tror du vi kan få se noen bilder med velt vanlig lys(ikke det blå)?? :innocent:

7265722[/snapback]

 

Mener du med lys i rommet, og uten de blå lysene?

 

HAr ikke prøvd #dmark enda, men kan si at spiller City life og Age of empires 3 i full uten tegn til det minste lagg(som bare skulle mangle!)

 

Men har noen av dere oplevd i AFE 3 at det kommer en svart firkant på siden? Det var litt rart synes jeg, men den går bort underveis i spillet.

 

OG Splinter Cell DA funka, men personen ble dratt til alle kanter og så helt fucka ut, gikk ikke ann å spille..rart ass..

 

 

Foresten: Det er ikke vannskjøler!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentli ikke dette en trås om det vi vet om G80 og R600 eler nå blir de vel bare R600. Synes det mer og mer har blitt en tråd som passer i et annet forum/katagori ...

 

Kanskje lage en tråd som heter

Hva vet vi om ATI's kommende R600?

 

Edit: også er det alt for mye qouting !

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

ER dette det Nvidia kaller shader model 4?

 

7266173[/snapback]

 

Nei..

7266199[/snapback]

 

Var sarkastisk, et shader model 4 kort greier ikke å kjøre shader model 3 fullt ut..rart..

7266223[/snapback]

 

Nå er vel hverken Splinter Cell eller AoE3 noen grafiske nytelser til vanlig heller, samt at de er fulle av bugs i tillegg til at driverne til GF8XXX foreløpig er rævva.

Lenke til kommentar

ER dette det Nvidia kaller shader model 4?

 

7266173[/snapback]

 

Nei..

7266199[/snapback]

 

Var sarkastisk, et shader model 4 kort greier ikke å kjøre shader model 3 fullt ut..rart..

7266223[/snapback]

 

Nå er vel hverken Splinter Cell eller AoE3 noen grafiske nytelser til vanlig heller, samt at de er fulle av bugs i tillegg til at driverne til GF8XXX foreløpig er rævva.

7266339[/snapback]

 

Okei, men Splinter cell D.A. vil jeg si det er ganske bra grafikk på..

Lenke til kommentar

Andreas045: Hvor inni? Temperaturen måles bestemte steder, og hvor dette er har mye å si for hvordan man skal tolke temperaturen. Hvis det f.eks er lufta som kommer inn i front av PCen som er 36'C så er det ganske høyt, men hvis det er lufta som går ut av PSU, eller temperaturen som er målt rett på en av varmekildene i PCen så er det ganske lavt.

Lenke til kommentar
Andreas045: Hvor inni? Temperaturen måles bestemte steder, og hvor dette er har mye å si for hvordan man skal tolke temperaturen. Hvis det f.eks er lufta som kommer inn i front av PCen som er 36'C så er det ganske høyt, men hvis det er lufta som går ut av PSU, eller temperaturen som er målt rett på en av varmekildene i PCen så er det ganske lavt.

7267544[/snapback]

 

Skal finne det ut.

 

Akkurat nå lastet jeg ned og instalerte RC 1. Skikkelig skuffet. Såtr at jeg har 16 mb graffikkort og alt mulig piss. Dårlige saker ass.

Lenke til kommentar

Hva med å holde litt fokus i tråden her? Temp i kabinett og brukererfaringer fra Vista hører vel hjemme i en annen tråd?

 

Dessuten blir det veldig mye fokus på "vil dette funke hos meg" spørsmål. Ta det i en annen tråd hvor det hører hjemme!

 

Mulig trådstarter også burde legge over ATI "R600" til en egen tråd for å sile bort informasjonen. Slik det er nå, er det vanskelig å lete seg frem til noe man lurer på.

 

Og spørsmål om hvorvidt skjermkortene faller i pris til neste år, er det vel strengt tatt ingen som vet, så hvorfor i all verden spørre om det da? :nei::nei::nei:

 

Hold fokus på tråden, og start gjerne en egen tråd ala "den store 8800XXX tråden" hvor man kan dele erfaringer og spillopplevelser eller hva det skulle være.

Lenke til kommentar
Hva med å holde litt fokus i tråden her? Temp i kabinett og brukererfaringer fra Vista hører vel hjemme i en annen tråd?

 

Dessuten blir det veldig mye fokus på "vil dette funke hos meg" spørsmål. Ta det i en annen tråd hvor det hører hjemme!

 

Mulig trådstarter også burde legge over ATI "R600" til en egen tråd for å sile bort informasjonen. Slik det er nå, er det vanskelig å lete seg frem til noe man lurer på.

 

Og spørsmål om hvorvidt skjermkortene faller i pris til neste år, er det vel strengt tatt ingen som vet, så hvorfor i all verden spørre om det da?  :nei:  :nei:  :nei:

 

Hold fokus på tråden, og start gjerne en egen tråd ala "den store 8800XXX tråden" hvor man kan dele erfaringer og spillopplevelser eller hva det skulle være.

7267644[/snapback]

 

Ikke helt, fordi det jeg mente var at Vista ikke er konfirtabel med XFX nvida G8800 gts enda.

 

FIkk bl.a. opp at det kun var 16 mb minne på kortet

Lenke til kommentar
Hva med å holde litt fokus i tråden her? Temp i kabinett og brukererfaringer fra Vista hører vel hjemme i en annen tråd?

 

Dessuten blir det veldig mye fokus på "vil dette funke hos meg" spørsmål. Ta det i en annen tråd hvor det hører hjemme!

 

Mulig trådstarter også burde legge over ATI "R600" til en egen tråd for å sile bort informasjonen. Slik det er nå, er det vanskelig å lete seg frem til noe man lurer på.

 

Og spørsmål om hvorvidt skjermkortene faller i pris til neste år, er det vel strengt tatt ingen som vet, så hvorfor i all verden spørre om det da?  :nei:  :nei:  :nei:

 

Hold fokus på tråden, og start gjerne en egen tråd ala "den store 8800XXX tråden" hvor man kan dele erfaringer og spillopplevelser eller hva det skulle være.

7267644[/snapback]

 

Ikke helt, fordi det jeg mente var at Vista ikke er konfirtabel med XFX nvida G8800 gts enda.

 

FIkk bl.a. opp at det kun var 16 mb minne på kortet

7267800[/snapback]

 

Men så sitter du ikke med en ferdig versjon heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...