Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror kanskje simen1 visste det, og på en vittig måte kommuniserte at det ikke går ann å si hva som er en flaskehals genrellt, fordi det avhenger sterkt av spillet, oppløsningen effekter osv osv.

7264191[/snapback]

Det stemmer :)

 

Tror kanskje Pusur1993 mente hvor bra AMD CPU en måtte ha slik at prossesoren ikke ble en flaskehals for et system med 8800GTS.

7264127[/snapback]

Enten er CPU flaskehals eller så er skjermkortet flaskehals eller så er det på vippen mellom at den ene eller den andre er flaskehals. Hvis man på død og liv vil at grafikkortet skal være flaskehals så er løsningen enkel: bruk høyest mulig oppløsning og ikke oppgrader skjermkortet. Jeg kan ikke love noen god spillopplevelse, men man får i det minste ønsket sitt oppfyllt.

 

Men før tråden går alt for off-topic kan vi ikke fokusere litt mer på R600 isteden?

7264256[/snapback]

Denne tråden har blitt veldig G80-fokusert. Kanskje det er like greit å splitte ut de få innleggene som omhandler R600 til en egen tråd?

Lenke til kommentar
Jepp, simen har sine gode svar he he.

Men før tråden går alt for off-topic kan vi ikke fokusere litt mer på R600 isteden?

7264256[/snapback]

Det er vel ikke så mye å fokusere på enda.

Regner med at vi må vente noen uker før det kommer noe særlig informasjon enda hvis kortet skal dukke opp i slutten av januar/starten av desember.

Lenke til kommentar
Hvor mye trur dere at gts/gtx synker i pris til midten av Januar?

Jeg sitter her å vurdere om jeg skal kjøpe gts nu, men gidder ikke det vist jeg vet at gtx synker ned til gts pris om 2mnd`er

7265106[/snapback]

Man burde egentlig aldri vente i dataverden. Finner du noe som du har lyst på nå, og har penger, så kjøper du det.

 

Den som venter på noe godt i dataverden, venter alltid forjeves

 

:)

Lenke til kommentar

Man burde egentlig aldri vente i dataverden. Finner du noe som du har lyst på nå, og har penger, så kjøper du det.

 

Den som venter på noe godt i dataverden, venter alltid forjeves

 

:)

7265134[/snapback]

 

Thanks var det som skulle til at jeg ble vippa til å kjøpe GTS`en :D

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
Andreas045: Du vil ikke vite hva jeg synes om det :p

 

Det første GTX-kortet jeg har testa (har ett til uåpnet) er visst en ganske habil overklokker til luft å være, 750/2050 uten å ha prøvd noe mer enn det for øyeblikket.

7265680[/snapback]

Nå tror jeg at jeg sikkert kan si til meg selv at jeg selger unna mine 7900GTO og skaffer meg et 8800GTX

 

oysfaerg hvilke merke er det ?

Er det noen som er bedre klokkere enn andre ?

Vet at XFX sine skal være bra klokkere på tiligere kort ...

Lenke til kommentar
Graturlere andreas!

 

Noen andre som har bestilt fra Databutikken?. VI er i alle fall to på forumet her som bestilte på ons fikk meld om at kortet var pakket å klar til sending tors morgen, men slik har det stått til i dag. Dette er for dårlig og om de har tatt imot fler bestillinger en de har på lager for øyeblikket for å tjene penger skal de få høre det.

 

untitledkg2.th.jpg

7262411[/snapback]

 

Det samme står hos meg! :cry:

 

Hvis de ikkje har hatt inne kortet alikevel, så blir jeg FORBANNA! :mad:

Lenke til kommentar
Det samme står hos meg! cry.gif

 

Hvis de ikkje har hatt inne kortet alikevel, så blir jeg FORBANNA! mad.gif

 

Jeg har sendt mail til dem og spurt hva som skjer, for håpe på et svar i løpet av Mandagen, tok drøy lang tid synes jeg :(

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...