Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jess :D Da kom det 2 kort på døra!! Men nå må jeg dra på jobb :S

7255759[/snapback]

vi må få høre hvordan 3d mark scor du får.

hvordan 2 kort fikk du? skal du ha i sli :dribble:

7255771[/snapback]

 

2 XFX i dag, 2 POV på mandag. Skal ha SLi ja, venter på NF68-kortene mine + QX6700'n min. Fikk også noen OCZ Titanium VX-brikker i posten i dag. Skal reprogrammere de slik at de fungerer bedre mot Asus.

7255964[/snapback]

Du har nok av penger å bruk på HW :p Det er vel det man kaller en entusiast :)

Lenke til kommentar
Fikk nettopp leveringsbekreftelse fra Netshop angående PoV 8800 GTS. Så selv om det var, og fortsatt er ubekreftet 16.11 så har de tydeligvis fått noen kort nå.

7256737[/snapback]

 

Grr. Bestilte nettopp nytt HK, CPU og minne fra netshop, men bestilte skjermkort fra en annen webshop siden de ikke hadde GTS på lager og databutikken.com fikk inn PoV 8800GTS til 3875 på mandag. Kan det virkelig være så vanskelig å få en dato en faktisk kan stole på istedet for ubekreftede og bekreftede datoer som forandrer seg for hver time? :/

Lenke til kommentar
Da ser jeg komplett har fått inn eVGA nF680i SLI for de av dere som er interessert.

7257439[/snapback]

 

 

Mange godsaker som kommer nå. Fristende å forsyne seg rått og hemningsløst av lånet, men det får jeg sikkert protester på fra dama, som ikke helt skjønner forskjellen på 8800GTX og 4800 siden begge viser bilde på skjermen :whistle:

 

 

Vet ikke om dette er nyheter eller ei, men på forsiden på Komplett står det at Gainward 8800GTX er inne på lager. 25stk i skrivende øyeblikk. 5.995,-. Synes det hørtes dyrt ut jeg, men er det utsolgt alle andre steder så gjør man det man må.

Lenke til kommentar
Da ser jeg komplett har fått inn eVGA nF680i SLI for de av dere som er interessert.

7257439[/snapback]

 

 

Mange godsaker som kommer nå. Fristende å forsyne seg rått og hemningsløst av lånet, men det får jeg sikkert protester på fra dama, som ikke helt skjønner forskjellen på 8800GTX og 4800 siden begge viser bilde på skjermen :whistle:

 

 

Vet ikke om dette er nyheter eller ei, men på forsiden på Komplett står det at Gainward 8800GTX er inne på lager. 25stk i skrivende øyeblikk. 5.995,-. Synes det hørtes dyrt ut jeg, men er det utsolgt alle andre steder så gjør man det man må.

7257554[/snapback]

 

Da er man vel en smule desperat. Venter du en uke nå, så ser det ut til at du får et GTX for under 5 store.

Lenke til kommentar

For dem som har bestilt i databutikken så snakket jeg med dem på tlf nå. Han sa at pakken ikke var sent men blir sent i dag?. Hva hjelper nå det, da får jeg ikke pakken før tirs.

 

Måtte jo bare bli krøll når jeg bestiller noe jeg har lyst til å ha fort, ikke første gangen. Men jeg kan ikke forstå hvordan de kan ha pakken enda når jeg fikk beskjed på e-mail i går om at den var sent - MERKELIG.

 

edit

så morro dette var, nå var jeg sikker på å få pakken i dag eller morgen. Så er den f.. ikke sendt en gang :mad:

 

edit

her har det gått galt med sendingen vett, uten tvil. Beskjedene jeg har fått har ikke gitt mening så jeg har ant ugler i mosen hele veien.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hehe, sa at komplett ikke ville legge ut kortene før kl var 20.00 på onsdag

men du ville ikke vente :p

 

Som jeg sa så er komplett den mest seriøse nettbutikken innen data i Norge, nå sitter jeg her med min nye LCD skjerm og et splinter nytt 8800 GTX :D

 

Kortet ble sendt tidligt igår å var her tidligt idag ;)

 

Gotta love them ;)

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Vet, det ble en egen laaang historie av bestillingen for min del.

 

1. bestilte på komplett, men første bestilling ble korrupt pga bestillingen frøs på på slutten. Tok bestillingen på nytt, vertifiseringen funket denne gangen men kortene var utsolgt. Så jeg avbestilte.

 

2. håppet da over på databutikken og skulle bestille pov, trykket to ganger for mye slik at det ble 3 kort i kurven. Gikk så for å ta 2 stk ut men det funket ikke og når jeg trykket kjøp fikk jeg bekjed om at det ikke var noe i kurven. Selv om jeg logget av hjalp ikke dette (3 kort lå i kurven samma f.... ,men når jeg trykte kjøp fikk jeg igjen beskjed om at det ikke var noen bestilling der)

 

3.Så jeg bootet xp, funket fortsatt ikke i explorer byttet da til firefox men da var pov kortene utsolgt. Så jeg måtte bestiille en dyrere versjon -XFX-.

 

4. morgen etter fikk jeg bekjed om at kortet var sent (09.11) men fikk aldrig noe sporingsnummer, ringer opp i dag og han informere meg om at kortet blir sent i kveld!?. Gidder ikke kjefte en gang bare blir helt stum en stund og sier hadet.v(de har heller ikke svart på noen av e-mailene jeg har sent)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...