Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Nææ er nokk sent på vanlig måte, har jo bestilt mange ganger før.

 

Men det hender de leverer pakkene rett på postkontoret når jeg får pakker fra dem, da kommer ingenting opp før den er fremme. Så jeg håper på det da.

 

Uansett en merkelig side som frustrerer mer en den hjelper.

 

har prøvd å sendet mail men har ikke fått svar enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste en test på firingsquad tror jeg det var der de ga mye skryt for nVidias valg av kjøleløsning på kortene sine. Kjøleren brummet under oppstart, men når de kom inn i Windows skrudde viften seg ned på et nivå som såvidt var hørbart.

 

Ja, dette er også vanlig for 7900GTX-kortene. Det som er interessant å vite er hvor høyt støynivået er etter oppstart. Hvis støyen var knapt hørbar, så kan det minne en del om støynivået til 7900GTX.

Lenke til kommentar

Jeg savner Club 3d versjonen, mpx har ikke fått inn en dritt og de har jo hovedsaklig kort fra Club 3d. Kjipt for dem å gå glipp av denne gullgruva. Skrapet hos komplett ser jeg nå.

 

I ettertid er jeg glad for at det ble xfx for 5600kr, har enda våte drømmer om 7800gtx 512 xfx xxx verjonen min :love: . Skal jo være gullbarna til Nvidia.

 

edit

hmm hvorfor er ikke denne røsket bort

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...785X84209228940

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg savner Club 3d versjonen, mpx har ikke fått inn en dritt og de har jo hovedsaklig kort fra Club 3d. Kjipt for dem å gå glipp av denne gullgruva. Skrapet hos komplett ser jeg nå.

 

I ettertid er jeg glad for at det ble xfx for 5600kr, har enda våte drømmer om 7800gtx 512 xfx xxx verjonen min  :love: . Skal jo være gullbarna til Nvidia.

7254889[/snapback]

 

Ja du det var tider og jeg må jammen si meg enig... de holdt stand en stund syns jeg... ligger ennå på 9 plass ifølge topp ti eller hvertfall inntil i går :thumbup:

Lenke til kommentar
I ettertid er jeg glad for at det ble xfx for 5600kr, har enda våte drømmer om 7800gtx 512 xfx xxx verjonen min  :love: . Skal jo være gullbarna til Nvidia.

 

7254889[/snapback]

 

 

Det kortet der ja :love: har vært en drøm her, litt synd å måtte selge et så godt kort, spesielt når det klokket så bra, men men...8800 venter nå :D

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Noen som vet om det er noen spill som får problemer i 1920x1200 med 8800gtx?

Hva med 8800gts?

7255030[/snapback]

 

Oblivion er vel et av de tyngre spillene, men synes GTX greier seg veldig bra. GTS er ikke noen sinke heller, men detter under 30FPS.

 

GTX / Oblivion: HDR, 1900x1200x32 Mountains Area, 4xAA 8xAF: 70.5FPS

GTX / Oblivion: HDR, 1900x1200x32 Foliage Area, 4xAA 8xAF: 38.3FPS

 

GTS / Oblivion: HDR, 1900x1200x32 Mountains Area, 4xAA 8xAF: 46.5FPS

GTS / Oblivion: HDR, 1900x1200x32 Foliage Area, 4xAA 8xAF: 26.5FPS

 

( Firingsquad.com )

Lenke til kommentar
Jess :D Da kom det 2 kort på døra!! Men nå må jeg dra på jobb :S

7255759[/snapback]

vi må få høre hvordan 3d mark scor du får.

hvordan 2 kort fikk du? skal du ha i sli :dribble:

7255771[/snapback]

 

2 XFX i dag, 2 POV på mandag. Skal ha SLi ja, venter på NF68-kortene mine + QX6700'n min. Fikk også noen OCZ Titanium VX-brikker i posten i dag. Skal reprogrammere de slik at de fungerer bedre mot Asus.

Lenke til kommentar

Ja noe må de jo finne på nå.

 

edit

 

A single GeForce 8800 GTX is more powerful overall than a 7900 GTX SLI configuration and even NVIDIA's mammoth Quad SLI. Although it's no longer a surprise to see a new generation of GPU outperform the previous generation in SLI, the sheer performance we're able to attain because of G80 is still breathtaking. Being able to run modern day games at 2560x1600 at the highest in-game detail settings completely changes the PC gaming experience. It's an expensive proposition, sure, but it's like no other; games just look so much better on a 30" display at 2560x1600 that it makes playing titles at 1600x1200 seem just "ok". We were less impressed by the hardware itself than by gaming at 2560x1600 with all the quality settings cranked all the way up in every game we tried, and that is saying quite a lot. And in reality, that's what it's all about anyway: delivering quality and performance at levels never before thought possible.

 

Gleder meg så j.... lig

 

edit igjen...

 

mpx har fått EVGA hmm

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...2816&plid=72816

 

 

Dette er den kuleste jeg har sett til nå

 

 

Leadtek gtx: http://www.databutikken.com/no/default.asp...oduct=LT8800GTX

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...