Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Dette er nesten som Intels lansering av Core2Duo. Selv mellomklasse kortet til nvidia slår toppkortet til ATI. Håper for ATI sin del at R600 er verdt all ventingen.

7250546[/snapback]

 

 

er difuse rykter om at R600 skal yte bedre, tror ikke ATI slipper noe kort som er dårligere. ati har vel strengt tatt rula frem til i går. uten at vi skal starte noen diskusjon om det ;)

 

men slik har det vel alltid vært. er lkiksom annenhver gang synest jeg

7250565[/snapback]

 

ATI sitt problem er at Nvidia selger dobbelt opp på grunn av at ATI ikke får ut konkurrerende kort i tide. Nvidia slipper 8800-serien nå og eier skjermkort markedet de neste månedene. At salget av ATI-kort vil stagnere noe fremover (i alle fall på high end kortene) er vel i utgangspunktet en grei antagelse...

 

Når så ATI endelig slipper sin serie basert på R600 sitter Nvidia klar med en kortserie (antagelig kalt 8900-serien) som mer eller mindre konkurrerer med ATI sine toppmodeller, og kan dra inn nye lakser... Nvidia selger 2 ganger, mens ATI selger 1 gang... Det er ulempen med å være sent ute slik dette markedet er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er nesten som Intels lansering av Core2Duo. Selv mellomklasse kortet til nvidia slår toppkortet til ATI. Håper for ATI sin del at R600 er verdt all ventingen.

7250546[/snapback]

 

 

er difuse rykter om at R600 skal yte bedre, tror ikke ATI slipper noe kort som er dårligere. ati har vel strengt tatt rula frem til i går. uten at vi skal starte noen diskusjon om det ;)

 

men slik har det vel alltid vært. er lkiksom annenhver gang synest jeg

7250565[/snapback]

 

ATI sitt problem er at Nvidia selger dobbelt opp på grunn av at ATI ikke får ut konkurrerende kort i tide. Nvidia slipper 8800-serien nå og eier skjermkort markedet de neste månedene. At salget av ATI-kort vil stagnere noe fremover (i alle fall på high end kortene) er vel i utgangspunktet en grei antagelse...

 

Når så ATI endelig slipper sin serie basert på R600 sitter Nvidia klar med en kortserie (antagelig kalt 8900-serien) som mer eller mindre konkurrerer med ATI sine toppmodeller, og kan dra inn nye lakser... Nvidia selger 2 ganger, mens ATI selger 1 gang... Det er ulempen med å være sent ute slik dette markedet er nå.

7250653[/snapback]

 

var det ikke omtrent dette som skjedde med x1800 vs 7800/7900?

 

history repeating.

Lenke til kommentar
(Endelig skal jeg få meg et DX10 KORT!)

 

7250742[/snapback]

 

 

Joa, du har ventet -->1<--- HEL dag.....

 

 

EDIT: Og DX10 kort har vært tilgjengelig for oss dødelige i

--->1<--- HEL dag.....

 

Bare jeg som ser det STORE tomrommet?

7250976[/snapback]

en HEL dag? å nei du, har venta nesten et år på det her, eller helt siden jeg hørte om DX10..det er en lang stund uten ordentlig pc det!

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Hvor lang leveringtid er det på komplett?

 

 

Bestilte nettopp denne pcen, alle varene var på lager når jeg bestilte.

 

(Endelig skal jeg få meg et DX10 KORT!)

 

Når kan jeg vente meg å få den?

7250742[/snapback]

Men så kan du ikke utnytte DX10 enda, må vente til Vista.

7251033[/snapback]

 

Vet, men tar en ting om gangen:P

Lenke til kommentar
Shit..skrev feil e-mail adresse på bestillinga, glemte en D i navnet. Har endret det, men vil bekreftelse mailen sendes til den nye?

 

TRenger jeg ekreftelse mailen foresten?

7250780[/snapback]

bestilte du en til meg også eller? :dribble: hehe neida... må nok vente jeg før jeg får kjøpt meg DX10kort... tror ejg venter på R600 jeg hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...