Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Da er mitt 8800GTX Pakka og klart til sending fra Netshop.

Jeg bestilte når det fortsatt sto at de hadde 2 igjen.

 

Har vi flaks med post ruta i mora nå, så kommer det i mora ettermidag. Dvs den må ikke ta turen om oslo, men raka vegen over fjorden ;)

7249816[/snapback]

 

Hehe ... jeg bestilte også når de stod 2 stk. igjen og mitt er også på vei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut.

 

Kan jo bestille fra andre nettbutikker, men de er dessverre dyrere. :/

7249493[/snapback]

 

Det er ikke sløvt av NetShop, det er sløvt av POV som er NetShops lille hjertebarn. Grunnen til at NetShop ikke sitter med kort er rett og slett fordi POV måtte trekke alle GTX tilbake etter at de fant en feil på kortet.

7249697[/snapback]

 

Tydeligvis var det ikke feil på alle kortene siden det ihvertfall er to stk. i denne tråden som fikk tak i kort.

Lenke til kommentar
Radeon X1950 XTX scorer høyere jo! kommer dette til å endre seg når GTS kjører i vista med dx10?

7250263[/snapback]

 

X1950XTX scorer bedre i en håndfull tester; ellers blir den knust ... litt overklokking så er GTS bedre i alt. Det blir nok bare værre for 1950 når DX10 kommer.

Lenke til kommentar
Radeon X1950 XTX scorer høyere jo! kommer dette til å endre seg når GTS kjører i vista med dx10?

7250263[/snapback]

 

X1950XTX scorer bedre i en håndfull tester; ellers blir den knust ... litt overklokking så er GTS bedre i alt. Det blir nok bare værre for 1950 når DX10 kommer.

7250296[/snapback]

 

kan klokke x1950 også :!: :!:

å bruke ordet knust er litt å ta i ja...GTX gruser x1950 ikke Gts

Lenke til kommentar
Dette er nesten som Intels lansering av Core2Duo. Selv mellomklasse kortet til nvidia slår toppkortet til ATI. Håper for ATI sin del at R600 er verdt all ventingen.

7250546[/snapback]

 

 

er difuse rykter om at R600 skal yte bedre, tror ikke ATI slipper noe kort som er dårligere. ati har vel strengt tatt rula frem til i går. uten at vi skal starte noen diskusjon om det ;)

 

men slik har det vel alltid vært. er lkiksom annenhver gang synest jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...