Uberbox Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Noen som vet om Netshop faktisk fikk inn G80 kort i går? Sto bare "Bekreftet 8.11" tidlig i går og ble endret til "Ubekreftet 16.11" sent i går kveld. 7249251[/snapback] Jeg opplevde det samme, men akkurat nå fikk jeg mail med sporingsnr. KORTET ER PÅ VEI! [Edit: GTX versjonen selvfølgelig] Endret 9. november 2006 av Uberbox Lenke til kommentar
nosto Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Da går det ikke lenge før vi ser 20k i 06 7248858[/snapback] 20k er smadra for lengst sovna i gaar saa det ble ikke noe kort paa meg da. Endret 9. november 2006 av nosto Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som vet om Netshop faktisk fikk inn G80 kort i går? Sto bare "Bekreftet 8.11" tidlig i går og ble endret til "Ubekreftet 16.11" sent i går kveld. 7249251[/snapback] Jeg opplevde det samme, men akkurat nå fikk jeg mail med sporingsnr. KORTET ER PÅ VEI! [Edit: GTX versjonen selvfølgelig] 7249388[/snapback] GTS mer klokkevennlig http://www.firingsquad.com/hardware/nvidia...view/page23.asp Kjøpte ikke gtx av den enkle grunn at komplett ikke hadde dog.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Kan jo bestille fra andre nettbutikker, men de er dessverre dyrere. :/ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da går det ikke lenge før vi ser 20k i 06 7248858[/snapback] 20k er smadra for lengst sovna i gaar saa det ble ikke noe kort paa meg da. 7249429[/snapback] jeg vet, jeg vet... :S Det positive er jo at G80 ikke er coldbugga ser det ut som og 2x dice på de korta og LN2 på QX6700n burde fly det og;) Tør vi satse på 25? Jeg venter fortsatt på LN2-dewar fra Yara, når jeg får den blir det andre boller. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Kan jo bestille fra andre nettbutikker, men de er dessverre dyrere. :/ 7249493[/snapback] Antakelig tar de vel inn så mange de kan få? Jeg ser ingen grunn til at netshop ikke tar inn ale kortene levrandørene kan gi de, og maser så mye din kan om når de kommer nye. Tviler på at problemet er at de "ikke gidder" (det gjelder vel forsåvidt de andre webshappene også) AtW Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Netshop har nå bekreftet at Asus 8800GTS kommer 14.11 og XFX 8800 kommer i morgen. ;D Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Gamespot har testet 8800 GTX og GTS. GTX-modellen klarer 45 frames per second i Company of Heroes, med oppløsning 2048x1536 og 4xAA/16xAF. Les testen her. Endret 9. november 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Databutikken.com.no er å anbefalle, billig + bra kundeservice. Har handlet en hel del der og fått prøvd dem ut på alle punkter Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Netshop har nå bekreftet at Asus 8800GTS kommer 14.11 og XFX 8800 kommer i morgen. ;D 7249560[/snapback] Er vel bare 2 forskjellige 8800 gts kort som er bekreftet i følge web siden til netshop. Ser at komplett har bekreftet 33 kort av gainward 8800 GTX den 15 nov. Endret 9. november 2006 av B-QL Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Gamespot har testet 8800 GTX og GTS. GTX-modellen klarer 45 frames per second i Company of Heroes, med oppløsning 2048x1536 og 4xAA/16xAF.7249566[/snapback] Det er jo fint for de som har så stor og dyr CRT-skjerm. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Anandtech har testet 8800 serien og 600i kortet. De er etter min mening en av de beste til å lage reviews Endret 9. november 2006 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Ingen svarte meg på hvor mange mhz kjører G70/G71 på? (shader clock) *cries* men dette med at GTX kjører vannkjøling og luft stemmer ikke? Føler ikke jeg har lest/sett noe slikt på GTX kortene etter de ble lansert... Endret 9. november 2006 av Bahamut Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ingen svarte meg på hvor mange mhz hører G70/G71 på? (shader clock) *cries*men dette med at GTX kjører vannkjøling og luft stemmer ikke? Føler ikke jeg har lest/sett noe slikt på GTX kortene etter de ble lansert... 7249637[/snapback] Ingen vannkjøling nei, det var bare prototypene som hadde dette. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Databutikken.com.no er å anbefalle, billig + bra kundeservice. Har handlet en hel del der og fått prøvd dem ut på alle punkter 7249595[/snapback] Ja, så at de hadde PoV 8800 GTX til 5149kr. Har vurdert litt nå å kjøpe GTX der istedet for GTS hos netshop. Blir jo bare 450 kroner dyrere (betaler uten moms). Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da går det ikke lenge før vi ser 20k i 06 7248858[/snapback] 20k er smadra for lengst sovna i gaar saa det ble ikke noe kort paa meg da. 7249429[/snapback] 10k i sm3/hdr og sjekk den gull cpu'en Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Kan jo bestille fra andre nettbutikker, men de er dessverre dyrere. :/ 7249493[/snapback] Det er ikke sløvt av NetShop, det er sløvt av POV som er NetShops lille hjertebarn. Grunnen til at NetShop ikke sitter med kort er rett og slett fordi POV måtte trekke alle GTX tilbake etter at de fant en feil på kortet. Lenke til kommentar
Nightmare[NAF] Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Databutikken.com.no er å anbefalle, billig + bra kundeservice. Har handlet en hel del der og fått prøvd dem ut på alle punkter 7249595[/snapback] Kjekt å vite at kortene er på vei Jeg deler ditt syn på databutikken Ser ut som vi får kortene til helga da vel? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sendte mail til Netshop angående når de kom til å få inn fler 8800-kort. Fikk svar at de ikke visste helt, men trodde de kom til å få dem inn rundt 16.11. Må si at jeg syns det er sløvt at de tar inn såpass få kort når de vet at pågangen kommer til å bli kjempestor. Og at det attpåtil ikke vet når kortene kommer inn, syns jeg er godt gjort. Er jo bare å ta en kjapp telefon til forhandlerene og sjekke ut. Kan jo bestille fra andre nettbutikker, men de er dessverre dyrere. :/ 7249493[/snapback] Det er ikke sløvt av NetShop, det er sløvt av POV som er NetShops lille hjertebarn. Grunnen til at NetShop ikke sitter med kort er rett og slett fordi POV måtte trekke alle GTX tilbake etter at de fant en feil på kortet. 7249697[/snapback] Hvorfor sier de da ikke noe om dette når jeg sender dem mail og spør? Dessuten har de kort fra andre produsenter som heller ikke er på lager og står som ubekreftet. Men on-topic: Noen andre enn meg som ble overrasket over hvor høyt man kunne klokke GTS? GTX klarte bare 7MHz høyere på core og 13MHz høyere på minnet. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Da er mitt 8800GTX Pakka og klart til sending fra Netshop. Jeg bestilte når det fortsatt sto at de hadde 2 igjen. Har vi flaks med post ruta i mora nå, så kommer det i mora ettermidag. Dvs den må ikke ta turen om oslo, men raka vegen over fjorden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå