Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QX6700, nF680i SLI IE, 2x 8800GTX

7248179[/snapback]

Dersom du med nF680i SLI IE mener de nye 680i chipset baserte HK-ene bør du muligens ta en titt på denne gjennomgangen ettersom det fikk litt blandet tilbakemelding, for å si det slik... http://www.xbitlabs.com/articles/chipsets/...e-680i-sli.html

 

Venter selv på et SLI HK for Intel, men blir vel å se hva ASUS klarer å få ut av 680i chip settet før jeg tar et endelig valg.

 

Edit: redigerte innlegget mens du svarte oysfaerg... :blush: SORRY!

Endret av Rob Halford
Lenke til kommentar

Oysfaerg:

2*8800GTX? og en QX6700? Fytti grisen da mann hehe. Digg å se at noen godter seg da ;) hmm bil, eller sånn pc... bil eller. usj. *ler*

 

Har du bestilt en av de nye 850W PSU'ene?

 

Det er fortsatt 28stk GTS igjen hos komplett. Det går sakte men sikkert nedover der nå, tar seg nok opp igjen i morgen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nå er jeg i ferd med å oppdatere førsteinnlegget med informasjon og litt tråd-historikk. Veldig fint om dere som har lest gjennom tester kommer med innspill om hva mer jeg skal ta med i førsteinnlegget. Dette gjelder også R600-informasjon, men dette tar vi fortløpende som det kommer mellom nå og lansering.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Ta med litt om DX10; at dette kun blir til Vista, at DX10 ikke blir tilgjengelig med det første, at Vista får DX9.0L for bakoverkompatabilitet, at DX10-kort drar DX9-kode bedre enn DX9-maskinvare (ikke bortkastet for XP-brukere og pre-DX10 Vista-brukere å oppgradere), og at XP får DX9.0L om jeg ikke bommer helt nå.

 

HardOCP har en artikkel om hva som er nytt i DX10 versus DX9.0c i en litt eldre artikkel her.

 

EDIT: Første lenken om DX10 generelt er ugyldig. Ser ut som den var forkortet med bruk av punktumer når du kopierte/limte inn denne :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...