Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ordren min hos Komplett er frigjort for plukk nå. Regner med at de sender den i morgen tidlig så da har jeg den kanskje på lørdag  :w00t:

7247145[/snapback]

Hmm min står som åpen men fortsatt bare halvannen time siden bestilling da. Med express over natten får jeg vel levert på fredagsmorran får jeg håpe :p

Lenke til kommentar

Mulig jeg er overnervøs nå, men er det sansynlig at jeg kan få et GTX-kort som har den feilen de ble sendt tilbake for? Jeg vet ikke helt hva feilen gikk ut på, men hvis den mest sansynlig ikke vil merkes kan det vel være at noen webshoper ga blanke i å levere dem tilbake og satset på at dette går bra? Jeg henger ingen ut her! Bare lurer :hmm:

Lenke til kommentar
Mulig jeg er overnervøs nå, men er det sansynlig at jeg kan få et GTX-kort som har den feilen de ble sendt tilbake for? Jeg vet ikke helt hva feilen gikk ut på, men hvis den mest sansynlig ikke vil merkes kan det vel være at noen webshoper ga blanke i å levere dem tilbake og satset på at dette går bra? Jeg henger ingen ut her! Bare lurer

det gjaldt noen EVGA kort, disse er trekt tilbake og fikset. Resistor problem

Lenke til kommentar
Mulig jeg er overnervøs nå, men er det sansynlig at jeg kan få et GTX-kort som har den feilen de ble sendt tilbake for? Jeg vet ikke helt hva feilen gikk ut på, men hvis den mest sansynlig ikke vil merkes kan det vel være at noen webshoper ga blanke i å levere dem tilbake og satset på at dette går bra? Jeg henger ingen ut her! Bare lurer

det gjaldt noen EVGA kort, disse er trekt tilbake og fikset. Resistor problem

7247894[/snapback]

OK! Takker :)

Lenke til kommentar
Faen, skulle akkurat til å bestille GTX fra databutikken, og når jeg skulle trykke på bestillingen var de utsolgt...

7247930[/snapback]

Lurer på om det var jeg som fikk det ditt ... tihi :tease:

En kan jo bare håpe :)

Men jeg syns prisforskjellene var store her :hmm:

51xxkr som lanseringspris er jo ikke så galt

Lenke til kommentar
Hvor mye tror du jeg får med E6600 @ 2.9 og 2x 7900GTX?

Vurderer å kjøpe et til GTX kort skjønner du...

7242933[/snapback]

Spiller det egentlig noen rolle hvor mange poeng man får i 3DMark? Det er ikke et spill...

Nåken så ane om da e mulig å flasha GTS -> GTX ?

Longshot at da skal gå, men ein veit jo aldri!

7244373[/snapback]

GTS og GTX er alt forskjellig til at det vil være mulig. De har ikke engang samme minnemengde eller minnebus.

Selge unna alt jeg har til overs først, så skal jeg kjøpe meg et GTX kort jeg også. Men er det ekte DX10 støtte? Det kommer ikke  noe DX10.1 eller noe om en mnd tid som dette kortet ikke støtter?

7247230[/snapback]

Håper for guds skyld ikke det! Men det kommer nok ikke det nei..

7247250[/snapback]

Det kommer DX10.1 Q2-Q3 '07 hvis jeg husker korrekt. Det vil ha et par nye egenskaper. Personlig vil jeg vente med G80 til neste generasjon, med støtte for førstnevnte og et merkbart prisfall. Dessuten er det jo også en fordel med spill som faktisk klarer å utnytte kortet...

Redigert: Skrev 10.0c, korrekte er 10.1.

Endret av Capo Crimini
Lenke til kommentar
Faen, skulle akkurat til å bestille GTX fra databutikken, og når jeg skulle trykke på bestillingen var de utsolgt...

7247930[/snapback]

Ganske akkurat en time siden det nå gitt :whistle:

7247955[/snapback]

På min orderebekreftelse står det "POVPCX88GTX 1 Leveransklar 4 104,80.- 5 131.- 4 104,80.- 5 131.-" og jeg bestilte akkurat :) Betyr dette at jeg faktisk var så heldig at jeg fikk det?

Lenke til kommentar
,08/11-2006 : 22:59]

7247930[/snapback]

Ganske akkurat en time siden det nå gitt :whistle:

7247955[/snapback]

På min orderebekreftelse står det "POVPCX88GTX 1 Leveransklar 4 104,80.- 5 131.- 4 104,80.- 5 131.-" og jeg bestilte akkurat :) Betyr dette at jeg faktisk var så heldig at jeg fikk det?

7248001[/snapback]

Kanskje noen har bestilt flere steder og avbestilt og du har hatt grise flaks og fått det.... er jo lov å håpe :yes:

Endret av Nightmare[NAF]
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått leveringsbekreftelse fra Netshop? Min har stått slik siden kl. 1600 (bekreftet, men ikke plukket/sendt):

1  23628 POV GeFORCE 8800 GTX 768MB PCIe

Dual DVI, TV-out, GDDR3, HDCP-ready Stk 1  1 0 08.11.2006

4 476,-  4 476,-

7247736[/snapback]

De må ha bestillingen før kl 12:00 for at de skal sende samme dag...

Spiller det egentlig noen rolle hvor mange poeng man får i 3DMark? Det er ikke et spill...

7247977[/snapback]

Var for å kunne sammenligne med mitt kort...vet jo litt mer om hva valget blir hvis noen vet svaret på spørsmålet mitt...eller?

Lenke til kommentar
En merkbar pris forskjell kan du bare glemme.........

Ehe drar opp november i 2005 igjenn jeg... da var det xfx 7800 512 xxx som var hottest og de ble faktisk dyrere etter lansering minnes de gikk opp 500 ?

7248012[/snapback]

Standard utgavene av 7800GT(X) gikk ned med en drøy tusenlapp innen et par mnd. De G80 utgavene som er tilgjengelig nå er også standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...