Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:( Å nei

 

Endret til Åpen - 1 stk har forventet sendingsdato 2006-11-16

 

 

Og jeg som har sittet klar siden 17.00  :no:

 

edit:

 

Ekstra morsomt er det at jeg stupte over bestillingen, men første gangen hang pcen seg når jeg skulle bekrefte bestillingen og avdragsordningen. Når jeg startet på nytt ble det tydligvis for sent.

7246734[/snapback]

 

 

 

simalarion dette funker jo ikke, du må avbestille og ta det fra en anne butikk, er jo du som tester kort for oss. masse spilltester osv....sånt liker vi

Lenke til kommentar
Før du bestiller PCI Express-skjermkort må du undersøke om hovedkortet ditt har ledig PCI Express 16x-kontakt. Hvis du ikke har ledig PCI Express 16x-kontakt, må du velge enten AGP- eller PCI-basert skjermkort.

 

Hva betyr dette?

7246852[/snapback]

 

Det er slotten du setter skjermkortet på hovedkortet..... i stede for pci spor har du pci-e spor (16x drevkontakt)

Lenke til kommentar
MEN HVA ER BEST AV MSI; XFX OSV??

7246962[/snapback]

Dette GTS kortet er et helt greit kjøp hvis du vil ha kortet nå og ikke har spesielle krav. Vet ikke om Asus kortet til komplett skiller seg ut noe men samme pris på det og 1 igjen.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327331

 

Men skal du ha GTX eller GTS?

 

Grattis Richter :D, lurer på hvor lenge komplett sin beholdning av GTS holder stand hehe. GTX forsvant fortere enn Simalarion klarte å bestille, selv om HAN informerte om alle sammen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
MEN HVA ER BEST AV MSI; XFX OSV??

7246962[/snapback]

Dette GTS kortet er et helt greit kjøp hvis du vil ha kortet nå og ikke har spesielle krav. Vet ikke om Asus kortet til komplett skiller seg ut noe men samme pris på det og 1 igjen.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327331

 

Men skal du ha GTX eller GTS?

7246978[/snapback]

 

Skal ha GTS

 

Akkurat det kortet jeg har tenkt på i denne pcen

 

Men er litt kjipt å kjøpe XFX hvis de andre koster det samme og er bedre, bra de er like!

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Herregud

 

Har nå trykt fler ganger på pov bestilling slik at det står 3 stk på bestilling, skal ta dem bort fra handlekurven men får error på page?, logger inn og ut men det står fremdeles 3 j.... kort i kurven. Hva i helv... er det en kraft som nekter meg å få bestilt eller

7246993[/snapback]

 

Kjør den ordren da vell... så bestiller du et kort en gang til og sletter den første?

Lenke til kommentar
Tror dere GTS korta er utsolg innen fredag?

7247022[/snapback]

Siden ingen produsenter har fått lov til å gjøre særlige endringer på designen ved release så er nok alle mer eller mindre like gode er mitt tips. Alle ute nå er nok safe kvalitet :).

 

Om det holder til fredag? Vel, det har gått 23GTX kort og 7 GTS kort bare fra komplett den siste timen. Hva som skjer når flere finner ut at det er kort igjen på lager i morgen, er vanskelig å si.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Simalarion:

Fytti... du skulle aldri informert om kortene på komplett hehe. Må le ass, sorry stakkars, snakk om murphys law du?

 

Er du sikker? Sjekk her

http://www.databutikken.com/no/default.asp...duct=XFXGF88GTX

I lager för omgående leverans

 

EDIT:

Håper simalarion får bestilt seg et slikt kort nå da, ser databutikken har noen få XFX GTX kort igjen på lager.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...