Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?

Anbefalte innlegg

Syns det var en meget grei skjerm jeg :thumbup:  selv om det med 1600x12xx og oppover er en grei regel....men hvis man ikke har penger nok så tar man det du har råd til :)

7237006[/snapback]

hehe enig;)

Skjønner ikke hvor dere får tanken av å kjøpe et GTX kort til hele 6000. Det er vilt mye penger for et graffikort, selv jeg synes 4000 er egentlig litt for dyrt. Et kort varer jo ikke omtrent lenger enn 3 år uannsett før du begynner å slite med å spille de nyeste spillene på fullt eller vanlig/low, nesten uannsett om du bruker 3-10 tusen. Men noen synes vel det er verdt det..men det er mye penger det er snakk om..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvor seriøst man skal ta det, men the inquier påstår å sitte på en del tall angående kortet.

Der sies det at et enkelt GF 8800GTX yter akkurat litt bedre enn to X1950XTX i crossfire.

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=35546

7237128[/snapback]

Det gjenstår vel å se, men er det tilfelle er det helt rått :). Et 8800GT/GTS 512 kunne vært kjekt til jul for rundt 3200-3495,- kanskje?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

For et år siden kom det et kort som het : xfx 7800 gtx 512 xxx og det kortet kostet ca 6600 hos komplett..... så dette ligger i samme bane eller kanskje litt billigere vi får se i morgen. De var hvertfall tomme for kort under en time etter det ble lagt ut... de fikk inn kun 15 kort og thats it :D

Endret av Nightmare[NAF]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...