Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?

Anbefalte innlegg

Okej :) takk! Vet du om noen nettbutikker som man kan forhånds bestille kortet hos? Eller som er bekreftet på lager i morgen?

7235271[/snapback]

Jeg har bestilt på telefon hos Netshop. Bekreftet på lager i morgen, men bare GTS, ikke GTX! GTS kostet meg rett over 4000,-

7235634[/snapback]

Neeeeeeei!! Så nettopp på mamoz at det kosta ca 4700, hvor mye betalte du for det? Eller er 4700 "rett over 4 tusen" for deg?

For håpe at det er en del forskjell på Mamoz og komplett, som det sikkert er. For rett over 4 tusen lappen hørtes greit ut.

7236343[/snapback]

4195,- :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okej :) takk! Vet du om noen nettbutikker som man kan forhånds bestille kortet hos? Eller som er bekreftet på lager i morgen?

7235271[/snapback]

Jeg har bestilt på telefon hos Netshop. Bekreftet på lager i morgen, men bare GTS, ikke GTX! GTS kostet meg rett over 4000,-

7235634[/snapback]

Neeeeeeei!! Så nettopp på mamoz at det kosta ca 4700, hvor mye betalte du for det? Eller er 4700 "rett over 4 tusen" for deg?

For håpe at det er en del forskjell på Mamoz og komplett, som det sikkert er. For rett over 4 tusen lappen hørtes greit ut.

7236343[/snapback]

4195,- :)

7236422[/snapback]

Hørtes bra ut:) Noen som vet når komplett legger ut korta sine for salg?? (greier ikke å vente lenger!)

Lenke til kommentar
Jeg har vært i kontakt med Komplett idag. De kommer ikke til å ha GTX inne i morgen og noen forhåndsbestilling var ikke mulig. De dukker opp når de dukker opp var vel egentlig svaret jeg fikk.

7236450[/snapback]

Men GTS kortet blir lagt ut der i morgen eller? :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg har vært i kontakt med Komplett idag. De kommer ikke til å ha GTX inne i morgen og noen forhåndsbestilling var ikke mulig. De dukker opp når de dukker opp var vel egentlig svaret jeg fikk.

7236450[/snapback]

Men GTS kortet blir lagt ut der i morgen eller? :dribble:

7236460[/snapback]

Jeg spurte ikke direkte om det, men tolket de slik ja.

Lenke til kommentar

Jeg sletta hele pc`n som lå i bestilling hos komplett akkurat da hele maskina venta på x1950xtc kortet som skulle komme på lager 9/11 så nå håper jeg at det er nok G80 kort fra i morgen av så jeg kan legge inn nok en ordre... :thumbup:

Da blir det vel me vista som OS også. Spennende.

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vet når NDA opphører og man kan forvente noen reviews?

7236508[/snapback]

Guru3D tenker jeg har review i morgen :thumbup:

7236517[/snapback]

De har jo allerede lagt ut en "reklame" for sin review som kommer i morra. 3 kort, SLI, 27 sider med innhold...

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vet når NDA opphører og man kan forvente noen reviews?

7236508[/snapback]

Guru3D tenker jeg har review i morgen :thumbup:

7236517[/snapback]

De har jo allerede lagt ut en "reklame" for sin review som kommer i morra. 3 kort, SLI, 27 sider med innhold...

7236556[/snapback]

Såpass ja :) Har ikke fått med meg det jeg :blush:

Lenke til kommentar
Jeg sletta hele pc`n som lå i bestilling hos komplett akkurat da hele maskina venta på x1950xtc kortet som skulle komme på lager 9/11 så nå håper jeg at det er nok G80 kort fra i morgen av så jeg kan legge inn nok en ordre...  :thumbup:

Da blir det vel me vista som OS også. Spennende.

7236504[/snapback]

Hehe har også alt klart nesten, alle delene borsett fra en er på lager( er på lager om 5 dager) for engangsskyld! Mangler bare G80..

Denne pcen er vel grei den, med G80 istedenfor det kortet, og Litt annerledes tastastatur, med G5 mus, et eller annet elkjøp 5.1 annlegg til 500, Og packard bell widescreenskjerm til 1999 på elkjøp.

Funker bra dette eller hva?

Lenke til kommentar

Er vel ikke helt i tråd med tråden dette men pytt pytt; her er min shoplist uten skjerm og gpu. Ville helt klart byttet kabinett og power hadde jeg vært deg. Skjerm bør du gå for 20" som gir deg 1600 (4:3) eller 1680(16:9) oppløsninger. Siden du skal ha deg g80 så bør du minimum ha 1600 el 1680 native oppløsninger på skjermen din.

Her er forøvrig min shoplist:

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...E5-5C05D04271B5

Endret av _richter_
Lenke til kommentar

8800GTX er sikkert god nok for å kjøre de aller fleste spill glatt i 1920x1200 med 4xAA og 16xAF. Om man ikke har eller planlegger å snart kjøpe en skjerm med 1920x1200 ser jeg ikke vitsen med å kjøpe et så dyrt skjermkort. Med 1680x1050 holder det nok i lange baner med dagens toppkort (7950GX2 og X1950XTX). 1280x1024 klarer seg nok fint med f.eks 7900GTO og X1950Pro.

Lenke til kommentar
Er vel ikke helt i tråd med tråden dette men pytt pytt; her er min shoplist uten skjerm og gpu. Ville helt klart byttet kabinett og power hadde jeg vært deg. Skjerm bør du gå for 20" som gir deg 1600 (4:3) eller 1680(16:9) oppløsninger. Siden du skal ha deg g80 så bør du minimum ha 1600 el 1680 native oppløsninger på skjermen din.

Her er forøvrig min shoplist:

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...E5-5C05D04271B5

7236777[/snapback]

Hehe din pc er nok et par kroner for dyre enn mitt budsjett. Men skal ikke diskutere det her.

Dror den pcen greier fint å spille Cryisis og mange andre spill på fullt med denne skjermen jeg skal ha, som "bare" har 1440 * 900 oppløsning, med et G80 GTS kort. Og helst mange andre spill i fullt i en del tid fremover. Eller hva tror dere?

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...