Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=35436

kommer ikke så en bombe akkurat.

Tror ikke dette skjermkort før noen annet enn cornoe/kentsfield som gansk godt klokket egenlig.

nja.. leste på Victor Wang sin blogg att FX-60 (eller var det 62) kom til å ligge på rundt 10000 3dmark06. å her skrives det att en C2D på 2.66 ghz havner på rundt 8000..

nja skeptisk :p

Endret av Nish
Lenke til kommentar

3Dmark 06 er jo veldig avhengig av CPU uansett.

Dette ser ut til å være akkurat som man kan forvente av ett kort som yter så bra.

CPU vil swelvsagt begrense i mange situasjoner.

Edit: Den Crysis metoden minnet meg mest om Far Cry Demoen jeg spilte en gang.

Ble ikke veldig imponert av grafikken.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
Edit: Den Crysis metoden minnet meg mest om Far Cry Demoen jeg spilte en gang.

Ble ikke veldig imponert av grafikken.

nå er det ganske dårlig bildekvalitet på den videoen da.. så nei, det ser ikke SÅ imponerende ut.. men jeg tror det kommer til å bli det

Endret av Nish
Lenke til kommentar
Hva mener du?, kortet er jo en shuttle  :tease:

7146749[/snapback]

Godt poeng, må nok bytte ut Shuttle'n min når de kortene kommer. Eller er det noen som har kilder på at det vil passe?

7146927[/snapback]

Det kommer selvsagt an på hvilken rakett du skal ha den inn i.

Hm. Jeg tror du gjør bort deg noe nå Simen1. Navnet på «lokket» er «IHT» eller «heatspreader».

7147877[/snapback]

Jepp, jeg harselerer bare med at navnet intel har gitt det er missvisende. Man kan jo gjerne selge epler under navnet pære, men det blir jo aldri det samme.

Lenke til kommentar
syns de trailerne fra spillet der de har brukt dx.9 kort syns jeg var like bra.....tror jeg kommer til å få meg en fin opplevelse med Crysis selv om jeg "bare" har et x1950.

Tror ikke du bær være redd for at det ikke blir mye bedre på dx10 på flere områder. Disse videoene er for uklare for å få noe ut av dem.

Lenke til kommentar
Bear in mind that every 8800GTX and 8800GTS is manufactured by ASUS. AIBs (add-in board vendors) can only change the cooling, while no overclocking is allowed on 1st gen products. Expect a very limited allocation of these boards

ka? hva menes med det? ingen overklokking? og alle kort produsert av asus? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Bear in mind that every 8800GTX and 8800GTS is manufactured by ASUS. AIBs (add-in board vendors) can only change the cooling, while no overclocking is allowed on 1st gen products. Expect a very limited allocation of these boards

ka? hva menes med det? ingen overklokking? og alle kort produsert av asus? :dontgetit:

7207029[/snapback]

Hvorfor alle kort er produsert av Asus vet jeg ikke, men tror de mener at leverandørene ikke har lov til å overklokke fra fabrikk.

Edit: Bah, trøtt :p

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Hvorfor alle kort er produsert av Asus vet jeg ikke, men tror de mener at PRODUSENTENE ikke har lov til å overklokke fra fabrikk.

7207310[/snapback]

nVidia nekter iallefall i første revisjonen av G80 kortene levrandørene å klokke kortene.

Dette for å slippe priblemene de hadde med første revisjon av 7900GT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...