Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var noe ironi/sarkasme ja (burde vel skrevet det i innlegget). Poenget var at det lokket som omtales ikke er en varmespreder men et lokk. Den delen som sprer varmen, og dermed er varmespreder, er kjøleribba med heatpipes osv.

Poenget med lokket er nok at de regner med at folk ofte vil bytte kjøler til f.eks vannkjøling. Dermed er det fare for at den skjøre kjernen får skader. Jo større kjernen er jo større er faren for at den brekker.

Lenke til kommentar
Det var noe ironi/sarkasme ja (burde vel skrevet det i innlegget). Poenget var at det lokket som omtales ikke er en varmespreder men et lokk. Den delen som sprer varmen, og dermed er varmespreder, er kjøleribba med heatpipes osv.

Poenget med lokket er nok at de regner med at folk ofte vil bytte kjøler til f.eks vannkjøling. Dermed er det fare for at den skjøre kjernen får skader. Jo større kjernen er jo større er faren for at den brekker.

7146069[/snapback]

Hm. Jeg tror du gjør bort deg noe nå Simen1. Navnet på «lokket» er «IHT» eller «heatspreader».

Lenke til kommentar
hmm lurer på om disse vil få plass i shuttles.

7146556[/snapback]

kan vel greit ha kort oppmot 30 cm i shuttle, men må antagelig da droppe dvd rom og sette inn en dedikert skjermkort psu i 5" brønnen. det er min plan. bruker dvd så sjelden at jeg fint han ha den i externt kabb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...