Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor,24/10-2006 : 22:59]
Ja, drit i det hvis det blir styr. Er tydeligvis ikke mange dagene til vi får alle detaljer uansett...

7144333[/snapback]

Min NDA går ut 8. november

7144366[/snapback]

 

Er ikke det litt sent? (jeg trodde lanseringen var om et par uker)

7144489[/snapback]

Det er et "par uker" til 8. november... ;)

14 dager imorgen faktisk!

Lenke til kommentar
Stoolman: Er bare å ringe, forstår ikke at folk tør drive på slik jeg, spesielt ikke at NN tør å slippe slikt i hendene på forumkåte 20-åringer.

7145019[/snapback]

 

Er du sterkt beruset? Jeg fikk det for å teste det i jobben.

Du kan heller ikke bevise at jeg faktisk sitter med ett G80 kort.

 

Sa bare at jeg har brukt ett sånt kort, ergo, ingen avtaler jeg har skrevet under på ovenfor arbeidgiver er brutt...

 

Bruk huet litt...

Lenke til kommentar
Du Poizon...

 

Ikke for å være en festbrems her, men Komplett har garantert en NDA som er veldig streng på G80 (Jeg har også signert NDA på G80, da jeg også har dette kortet...)

 

7144235[/snapback]

 

Hva mer galt enn han har jeg gjort? Har jeg publisert bilder? Jeg har bare sagt at jeg jobber på komplett. Noe som IKKE strider imot min arbeidsavtale med komplett. Dersom du fortsatt lurer på noe kan du sende en pm og du kan få det bekreftet av arbeidsgiver imorgen.

 

Håper den diskusjonen er lagt død.

 

Just for the record, jeg hadde ALDRI lagt ut bilde uten samtykke fra arbeidsgiver. DET står i kontrakten. Det som skjer innafor veggene til komplett, blir innafor veggene til komplett. Dersom jeg ikke får tilatelse å gi informasjon videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...