Gå til innhold

G80 og R600, hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har det noe og si hvem av "sli kontaktene" jeg bruker?

 

det er greit og snakke om dette i denne tråden?

handler jo om hva dere vet om g80

8286161[/snapback]

Jeg trodde vi ble enige om at dette skulle være en spekulasjonstråd, og siden G80 allerede er i omløp blant forbrukerne er det jo ikke lengre spekulering og unntatt tråden?

Mer snakk om R600! :)

Lenke til kommentar
Jeg trodde vi ble enige om at dette skulle være en spekulasjonstråd, og siden G80 allerede er i omløp blant forbrukerne er det jo ikke lengre spekulering og unntatt tråden?

Mer snakk om R600!  :)

8286437[/snapback]

Det kommer flere high-end modeller, både med G80 og G8x, så enda mye å spekulere i fra den kanten... :yes:

Lenke til kommentar

Før helgen fikk jeg et R600 enginierkort av onkelen min, som er ansatt i ATI. Han er litt oppi systemet... (!). Fikk egentlig ikke lov å si noe om dette kortet, men kan bekrefte at jeg måtte ha ny PSU (750W) og det er helt vilt stort!

Første gang jeg testet kortet i 3DMark06 fikk jeg 17956 poeng! Det er uten OC!! Sjekk profil for øvrig HW (litt utdatert pga skjermkortbytte).

 

Jeg kommer tilbake med bilder av score i 3DMark06 og installasjon.

 

La meg si det slik: Nvidia kan gå og legge seg, dette er overlegent!

 

ps. kortet er helt uten bilder eller klistremerker, bare en massiv stor rød kjøler og rødt kort.

Lenke til kommentar
Før helgen fikk jeg et R600 enginierkort av onkelen min, som er ansatt i ATI. Han er litt oppi systemet... (!). Fikk egentlig ikke lov å si noe om dette kortet, men kan bekrefte at jeg måtte ha ny PSU (750W) og det er helt vilt stort!

Første gang jeg testet kortet i 3DMark06 fikk jeg 17956 poeng! Det er uten OC!! Sjekk profil for øvrig HW (litt utdatert pga skjermkortbytte).

 

Jeg kommer tilbake med bilder av score i 3DMark06 og installasjon.

 

La meg si det slik: Nvidia kan gå og legge seg, dette er overlegent!

 

ps. kortet er helt uten bilder eller klistremerker, bare en massiv stor rød kjøler og rødt kort.

8286926[/snapback]

:hmm: Uten overklokk på CPUen også?

Jeg tviler egentlig litt. Er den CPUen god nok til i det hele tatt å dra 18 000 poeng i 06.... Med tanke på at den makser på rundt 13-14 000 poeng med 8800GTX SLI ?!

 

Edit: Med tanke på hvilken dag det er, så tror jeg at jeg egentlig bare kan sette meg rolig ned igjen. :p

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Før helgen fikk jeg et R600 enginierkort av onkelen min, som er ansatt i ATI. Han er litt oppi systemet... (!). Fikk egentlig ikke lov å si noe om dette kortet, men kan bekrefte at jeg måtte ha ny PSU (750W) og det er helt vilt stort!

Første gang jeg testet kortet i 3DMark06 fikk jeg 17956 poeng! Det er uten OC!! Sjekk profil for øvrig HW (litt utdatert pga skjermkortbytte).

 

Jeg kommer tilbake med bilder av score i 3DMark06 og installasjon.

 

La meg si det slik: Nvidia kan gå og legge seg, dette er overlegent!

 

ps. kortet er helt uten bilder eller klistremerker, bare en massiv stor rød kjøler og rødt kort.

8286926[/snapback]

 

Takk for infoen, men nå blir kanskje onkel sinna :p

 

Du har sikkert fått OEM-varianten. bråker den mye btw? Like mye som mitt kort? Da blir det ikke morro å kjøre SLI. Rene bakerovnen detta her...

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Raptor,01/04-2007 : 16:25]
Jeg trodde vi ble enige om at dette skulle være en spekulasjonstråd, og siden G80 allerede er i omløp blant forbrukerne er det jo ikke lengre spekulering og unntatt tråden?

Mer snakk om R600!  :)

8286437[/snapback]

Det kommer flere high-end modeller, både med G80 og G8x, så enda mye å spekulere i fra den kanten... :yes:

8286828[/snapback]

 

 

 

mange ganger har jeg mest lyst at du skal fortelle oss allt du vet, blir stressa av den hintinga de :D

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Før helgen fikk jeg et R600 enginierkort av onkelen min, som er ansatt i ATI. Han er litt oppi systemet... (!). Fikk egentlig ikke lov å si noe om dette kortet, men kan bekrefte at jeg måtte ha ny PSU (750W) og det er helt vilt stort!

Første gang jeg testet kortet i 3DMark06 fikk jeg 17956 poeng! Det er uten OC!! Sjekk profil for øvrig HW (litt utdatert pga skjermkortbytte).

 

Jeg kommer tilbake med bilder av score i 3DMark06 og installasjon.

 

La meg si det slik: Nvidia kan gå og legge seg, dette er overlegent!

 

ps. kortet er helt uten bilder eller klistremerker, bare en massiv stor rød kjøler og rødt kort.

8286926[/snapback]

 

Takk for infoen, men nå blir kanskje onkel sinna :p

 

Du har sikkert fått OEM-varianten. bråker den mye btw? Like mye som mitt kort? Da blir det ikke morro å kjøre SLI. Rene bakerovnen detta her...

8287004[/snapback]

 

Nja, han blir ikke sint, fordi ATI lanserer kortet rett over påske. Vifta her bråker faktisk ikke i det hele tatt. Litt stilleren enn 7900GTO vifta. Jeg synes scoren er sykt bra selv! Kunne ikke fatte hva jeg så på da jeg fikk resultatene. I denne tråden spøker man ikke, det medfører hjertestans osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...