The Ghost Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Kan noen lage noen forslag til åssen vinduet skal/kan se ut i kabinett døra mi ? HDD brakettene skal helst ikke være synlige Takker Bilde: Endret 24. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Nobody ? Need help very fast ... Da jeg ikke kan bruke vannkjølinga jeg akkurat har kjøpt før kabinettet er ferdig Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Nja like ikke helt den pluss at da for jeg ikke dekket det digre hullet på 30cm i diameter som dekker store deler av den plassen som er bak hdd braketene ... Tror kanskje at jeg faktisk bare for plass til en firkant som går til alle hjørnene ... Dessuten synes jeg også at det forslaget ditt dekket for lite av kabinettet ... Tror det blei litt surete men men Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Du kan jo bare ha samme vinduet bare større Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Det var smart tenkt Kunne du kanskje lagd en skise til meg der du lager den større i høyden ? Helst ikke så vansklig da jeg ikke har stikksag og det er første gangen jeg gjør noe sånt Har en Dremel med metall kutter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Det der er tegnet for frihånd, er bare å tegne vilt så får du det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå