Gå til innhold

Problemer med Asus P5W DH

lockdog

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg et Asus P5W DH Deluxe kort, men har et lite men irriterende problem med lydkortet.

Det er nemlig en bakgrunnsstøy på alle utlinjene, og den forsvinner ikke selv om jeg muter alt.

Jeg er lite villig til å sende det inn, og siden jeg har et ekstra lydkort, så bryr jeg meg ikke så veldig. Men hadde vært fint å få fikset.

Noen som vet hva det kommer av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nylig kjøpt meg et Asus P5W DH Deluxe kort, men har et lite men irriterende problem med lydkortet.

Det er nemlig en bakgrunnsstøy på alle utlinjene, og den forsvinner ikke selv om jeg muter alt.

Jeg er lite villig til å sende det inn, og siden jeg har et ekstra lydkort, så bryr jeg meg ikke så veldig. Men hadde vært fint å få fikset.

6542226[/snapback]

Det er ikke en uvanlig feil ved dette kortet. Eller var det et Asus kort for 939 som hadde samme greia. Jeg leste ihvertfall om 3-4 personer som hadde samme greia. Hva som må gjøres for å ordne det vet jeg ikke helt, men jeg leste om det på komplett.no sine kundetilbakemeldinger, du kan se der om du finner noe brukbar info.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Integrerte hovedkort har ofte en lei tendens til bakgrunnsstøy... Jeg har omgått hele greia: bruker digitalutgangen til en minidisc-spiller som brukes som DAC med et jungeltriks. Men til rundtomkringlyd med hodetelefoner blir det litt støy, dessverre :( Blir X-Fi på meg når jeg begynner å jobbe. Har også P5W DH Deluxe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

6542226[/snapback]

Det er ikke en uvanlig feil ved dette kortet. Eller var det et Asus kort for 939 som hadde samme greia. Jeg leste ihvertfall om 3-4 personer som hadde samme greia. Hva som må gjøres for å ordne det vet jeg ikke helt, men jeg leste om det på komplett.no sine kundetilbakemeldinger, du kan se der om du finner noe brukbar info.

6542256[/snapback]

Tror det var Asus sine A8N-kort dette problemet gjaldt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...