Nstin Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Alle fargene på pcen er helt på trynet... alle er rødaktige. Men når jeg skulle sette på dekslet på pcen så satt det seg ikke på ordentlig, så jeg bare slo det hard sammen. da ble fargene fine igjen. men så måtte jeg restarte fordi jeg hadde satt strømkablen slik at jeg ikke fikk flyttet pcen. Og nå er fargene helt på trynet igjen.. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Slik du behandler maskinen høres det ut som om at en eller flere komponenter ikke sitter ordentlig fast Sjekk at alt sitter som det skal. Og ikke "slå det på plass". Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Mulig det, men det skal sies at jeg ikke slo maskinen før fargene ble sånn. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Trur jeg fant ut hva som er galt.. der er en kabel som ikke klarer å sitte fast ordentlig. så det er bare å dytte hardt på den innimellom Takk for hjelpen =) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Trur jeg fant ut hva som er galt.. der er en kabel som ikke klarer å sitte fast ordentlig. så det er bare å dytte hardt på den innimellom Takk for hjelpen =) 6542390[/snapback] Er det ikke mulig å skru den fast? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 nei, det er det ikke. er bare sånn man dytter inn =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå