qlubber Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jeg har skaffet meg en Razer Copperhead-mus og er superfornøyd utenom en ting... Jeg må løfte musen minst 5 mm før laseren ikke leser overflaten. Vet noen om det er mulig å skru ned effekten på laseren, slik at musen ikke leser overflaten på musmatten med en gang jeg løfter den? Endret 31. juli 2006 av qlubber Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Finnes det en Saitek Copperhead? Eller tenker du på Razer Copperhead? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har skaffet meg en Saitek Copperhead-mus og er superfornøyd utenom en ting...Jeg må løfte musen minst 5 mm før laseren ikke leser overflaten. Vet noen om det er mulig å skru ned effekten på laseren, slik at musen ikke leser overflaten på musmatten med en gang jeg løfter den? 6541867[/snapback] Tviler på at det er noen måte du kan skru ned effekten av laseren på. Kanskje det hjelper om du skrur ned DPI'en men tviler litt på det også. Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Finnes det en Saitek Copperhead? Eller tenker du på Razer Copperhead? 6567697[/snapback] Oisann...må ha vært litt ute. Selvfølgelig mente jeg Razer Copperhead. Dette er nå rettet i tittel Endret 31. juli 2006 av qlubber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå