Merrin79 Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvis noen har sett .theproduct demo'en på 64 K, så vil dere bli enda mer imponert over .poemtoahorse .. Det er det råeste jeg har sett. Til sammeligning burde dem fått Windows XP på en floppy disk (nesten da) =) Står at dem laga den i påska '02.. http://www.theproduct.de/ Enjoy !!! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Den nye demoen var bra den, men av en eller annen grunn ble jeg langt ifra så imponert av denne som den forrige demoen (fr-08). fr-19 er mer uten sjel enn det fr-08 var, selv med overlegen grafikk. Sagt på en annen måte, er den abstrakte effekten ikke så framtredende i fr-19 som fr-08. Dette er min mening - og jeg vil ikke ta det ille opp hvis andre synes det motsatte. Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Tja, jeg synes den var ganske kjedelig... .product hadde mer action og mye bedre musikk - i tillegg til at man aldri hadde sett så mye snacks på 64kb tidligere. Imponerende å få så mye inn på 64k? Ja. Interessant å se på? Nei. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvordan har dem greid å komprimere SÅ MYE på så lite??? Bra lagd også.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvilket av disse 2 filene var den nyeste? uansett meget bra men litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ganske råe 64k demo begge to :smile: - Judaz - Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 16:03, skrev SnowDOG_:Hvilket av disse 2 filene var den nyeste? uansett meget bra men litt kjedelig i lengden. .poemtoahorse er den nyeste.. Les teksten på slutten av .theproduct .. Der står det hvor mye data som er blitt pakka inn i 64 K. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Imponerende. Hvordan klarer de det? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 det er relativt "enkle" teknikker som brukes, grafikken og musikken er generert fra matematiske formler, men fortsatt er det imponerende. De som vil bli virkelig imponer bør heller se de to tbl 64k introene fra henholdsvis 1997 og 1998, sistnevnte heter stash, den første husker jeg ikke nå, lenge siden.. men på den tiden var det superimonerende det de fikk til på en pentium133.) Er ikke "like" imponerende å se dette på en 1ghz+ cpu, ikke at fabrausch ikke gjør artige ting, men det er gjort før liksom:) Scenen lever fortsatt i norge ! #scene.no på efnet.) yeah. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 det er relativt "enkle" teknikker som brukes, grafikken og musikken er generert fra matematiske formler, men fortsatt er det imponerende. De som vil bli virkelig imponer bør heller se de to tbl 64k introene fra henholdsvis 1997 og 1998, sistnevnte heter stash, den første husker jeg ikke nå, lenge siden.. men på den tiden var det superimonerende det de fikk til på en pentium133.) Er ikke "like" imponerende å se dette på en 1ghz+ cpu, ikke at fabrausch ikke gjør artige ting, men det er gjort før liksom:) Scenen lever fortsatt i norge ! #scene.no på efnet.) yeah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå