Gå til innhold

"Ny" demo fra farbrausch på 64 K ..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye demoen var bra den, men av en eller annen grunn ble jeg langt ifra så imponert av denne som den forrige demoen (fr-08). fr-19 er mer uten sjel enn det fr-08 var, selv med overlegen grafikk. Sagt på en annen måte, er den abstrakte effekten ikke så framtredende i fr-19 som fr-08.

Dette er min mening - og jeg vil ikke ta det ille opp hvis andre synes det motsatte.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-18 16:03, skrev SnowDOG_:

Hvilket av disse 2 filene var den nyeste? uansett meget bra men litt kjedelig i lengden.

.poemtoahorse er den nyeste..

Les teksten på slutten av .theproduct .. Der står det hvor mye data som er blitt pakka inn i 64 K.

Lenke til kommentar

det er relativt "enkle" teknikker som brukes, grafikken og musikken er generert fra matematiske formler, men fortsatt er det imponerende. De som vil bli virkelig imponer bør heller se de to tbl 64k introene fra henholdsvis 1997 og 1998, sistnevnte heter stash, den første husker jeg ikke nå, lenge siden.. men på den tiden var det superimonerende det de fikk til på en pentium133.) Er ikke "like" imponerende å se dette på en 1ghz+ cpu, ikke at fabrausch ikke gjør artige ting, men det er gjort før liksom:)

Scenen lever fortsatt i norge !

#scene.no på efnet.) yeah.

Lenke til kommentar

det er relativt "enkle" teknikker som brukes, grafikken og musikken er generert fra matematiske formler, men fortsatt er det imponerende. De som vil bli virkelig imponer bør heller se de to tbl 64k introene fra henholdsvis 1997 og 1998, sistnevnte heter stash, den første husker jeg ikke nå, lenge siden.. men på den tiden var det superimonerende det de fikk til på en pentium133.) Er ikke "like" imponerende å se dette på en 1ghz+ cpu, ikke at fabrausch ikke gjør artige ting, men det er gjort før liksom:)

Scenen lever fortsatt i norge !

#scene.no på efnet.) yeah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...