Gå til innhold

Hva er ditt beste film-minne?

Mr.SS

Anbefalte innlegg

Tenker da på en spesiell scene kanskje, eller hvordan du så filmen etc. Kanskje var det bare hele featuren til en veldig god film? Eller var det første gangen du og dama så film sammen? Kort sagt: Det kan være hva som helst nesten, sålenge det er DITT beste film-minne.

Jeg kan da begynne: Da jeg og kameraten min hadde leid Return of the Jedi for og se den for første gang på VHS (28" tommer). Vi syntes den var fantastisk, og så igjen den scenen der Palpatine tester kreftene sine, igjen og igjen.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tja.

da jeg var 7-8 år og var på juleselskap hos nabon og satt sammen med de eldre "barna" å så Haisommer 2.

og når jeg var på Lotr ROTK preimieren i coloseum, det var gøy men speseielt likte jeg kavaleri angrepet fra rohirrim

6541904[/snapback]

Sjekka profilet ditt, du har 1337 poster i film/tv delen :!:

On Topic: Når rohan angrep i RoTK.

Lenke til kommentar

Edward Scissorhands på nyttårsaften '94. Kanskje ekstra morsomt siden jeg ikke fikk lov å se den av foreldrene mine.

Da jeg og en kompis skulket skolen i fjerde klasse på barneskolen for å dra hjem til han å se på The Fly. Det var den ekleste filmen jeg noensinne hadde sett på den tiden, men jeg elsket den. En av mine favoritt-filmer den dag i dag.

Lenke til kommentar

Fikk gåsehud da jeg satt på kinopremieren av Return of the King og Aragorn holdt tale på slutten, kan den faktisk utenatt :p

'' Sons of Gondor, of Rohan. I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of men fails, when we forsake our friends and break all bonds of fellowship, but it is not this day! An hour of wolves and shattered shields when the age of Men comes crashing down, but it is not this day! This day we fight, for all that you hold dear on this good earth, I bid you stand, Men of the West!''

:D

Lenke til kommentar

Må være da jeg så Donnie Darko for første gang, ca 2 uker etter at jeg ble sammen med ex'n. Det var tider det! :love:

Eller da jeg satt oppe en sen kveld og kom over filmen Edward Scissorhands på tv3 (eller liknende). Hadde aldri hørt om den før, men syns den så interessant ut. Fy flate for en bra film!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Do you find me sadistic? You know, I bet I could fry an egg on your head right now, if I wanted to. You know, Kiddo, I'd like to believe that you're aware enough even now to know that there's nothing sadistic in my actions. Well, maybe towards those other... jokers, but not you. No Kiddo, at this moment, this is me at my most masochistic.

I tillegg til det så var det kos å trøste dama når Leatherface lagde faenskap på tv'n min nyttårsaften 2003.

Lenke til kommentar

Tror det må bli første gang jeg så The Shawshank Redemption. Det er få filmer jeg har levd meg så inn i som i denne. Ble tatt totalt på senga av slutten. Trodde aldri den filmen skulle slutte på den måten.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Da Andy rømte satt jeg virkelig å heiet på han, med tankene "RØM, RØM DU KLARER DET, KOM IGJEN." Og ikke minst da Red lurer på om han skal ta sellis, eller om han skal bli med andy på stranda i Mexico sitter jeg og heier noe helt sykt. Når de endelig gjenforene,s sitter jeg totalt euforisk i godstolen, og det er like før jeg griner av lykke. :love:

Spoiler er ikke bra.

Endret av wh1te
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...