clown Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jeg har så utrolig mange dvdfilmer at jeg plassen begynner sterkt å minke. I denne sammenheng lurte jeg på om noen av dere vet om det finnes en smart måte å oppbevare filmene på. Kravet er at den må kunne vise DVD og Cover. Noen som kan anbefale dette? kiket på denne www.meritline.com/ cd-dvd-wallet-holder-wallets-holders.html - 101k - 19 nov 2005 Men for å bestille noe her må du ta tosidig kopi av bankortet ditt og faxe det over til dem etter bestilling. Noe som er uaktuelt. Sett pris på alle forslag Endret 23. juli 2006 av clown Lenke til kommentar
Variable Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har kjøpt en dj-koffert som rommet 400 +/- plastlommer og så 400 plastlommer. For min del funker det meget bra, alt på ett sted. Og platene blir ikke så lett ripete. Lenke til kommentar
tomhansen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Litt lenge siden denne er postet, men jeg kom over en bra sak på finn.no sjekk denne http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14390617 mappe for dvd med omslag til en ok pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå