The Norwegian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Finnes det et javaprogram som gjør at jeg kan logge på og sende meldinger til mine hotmail kontakter slik som msn? Helst gratis. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 emsn er gratis, men du må betale for datatrafikken. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) emsn er gratis, men du må betale for datatrafikken. 6541773[/snapback] EDIT: takk skal prøve det ut nå. Endret 23. juli 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
ludde74 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Finnes det et javaprogram som gjør at jeg kan logge på og sende meldinger til mine hotmail kontakter slik som msn? Helst gratis. 6541769[/snapback] Registrer deg på yamigo.com og bruk "mine venner" programmet som følger med telefonen:) Da vil meldingene poppe opp akkurat som tekstmeldinger og du trenger ikke kjøre noe ekstra javaprogram:) Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 mig33 er også et javaprogram som lar deg sende og motta msn meldinger, fungerer også med yahoo messenger. I tillegg kan man sende sms, og til og med ringe med ip telefoni for 0.10 AUD (ca 0,45 øre) pr min, uansett hvor du er i verden, fungerer med gprs/3g/wifi det siste forutsetter konto hos mig33.. http://mig33.com Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Legger til en direktelink til eMSN eMSN Lenke til kommentar
laroys Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Trodde ikke man kunne ta imot samtaler når GPRS var aktivert, f.eks når eMSN kjører. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Trodde ikke man kunne ta imot samtaler når GPRS var aktivert, f.eks når eMSN kjører. Tar jeg feil? 6694072[/snapback] Hmm, det har jeg ikke tenkt på før nå, men testet det ut. Det fungerer faktisk ikke å ringe til en telefon som kjører eMSN. Får bare " the person you are calling can not be reached at the moment etc etc" i andre enden. Den sjekker for nye meldinger altfor ofte, slik at du ikke kommer gjennom pga GPRS-en er aktiv. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Finnes det et javaprogram som gjør at jeg kan logge på og sende meldinger til mine hotmail kontakter slik som msn? Helst gratis. 6541769[/snapback] Registrer deg på yamigo.com og bruk "mine venner" programmet som følger med telefonen:) Da vil meldingene poppe opp akkurat som tekstmeldinger og du trenger ikke kjøre noe ekstra javaprogram:) 6561208[/snapback] Dyrt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå