eigan Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hei Jeg ser etter noen som kan hjelpe meg med å videreutvikle et adminpanel. Jeg har kodet hele siden i html og css så nå er det bare php igjen. Noen som kan sette av liten tid til å hjelpe meg? orker du ikke gjøre alt, holder det med ett script... På forhånd takk Endret 23. juli 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mr Chief: Kan vi se hvordan panelet ser ut nå? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 jeg kan sende zip fil til en som ønsker å jobbe med det... Lenke til kommentar
kjey Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hvem vil jobbe med det naar man ikke faar se den forst? Uansett, er det et betalt oppdrag eller er det en tjeneste til deg? Endret 23. juli 2006 av kjey Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei hvordan admin pabel er det snakk om ? galleri, gjestebok, nyehter ? kan du noe php i utgangspunktet ? tviler på at noen gidder og skrive et helt admin panel for deg. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg har laget en del nå, jeg har problemer med endre brukernavn funksjon. Jeg har lagt ut en post om det... De som ønsker å jobbe med proskjektet, de gir jeg en url til...gidder ikke legge ut url og passord på dette forumet...(håper dere forstår) Endret 25. juli 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå