Gå til innhold

Tlf i vaskemaskin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si at den falt i vannet på en kanotur og krev penger av forsikringa (om den er forsikret). Ellers er det et "McGyver-tips" presentert av Lifehacker at en mobil som har blitt våt kan komme seg etter å ha blitt demontert og lagt i ovnen en periode.

Lenke til kommentar

Jeg vet om tre tilfeller hvor den lot seg tørke og bruke igjen. En NOKIA tålte vasking et helt program på 40 grader, min egen lå i snøen et par uker før jeg fant den igjen, og en kompis fikk en liter juice over sin SE 700. Den siste klarte bare å vekkes til å sende og motta tekstmedinger. Høytaleren takket for seg. Om batteriet er flatt er det en fordel, det er strøm som kan skape kortslutninger.

Lenke til kommentar
Husk at du betaler 200kr hver måned på det abbonemanget. De 200 blir da månedens "påfylling". Ellers så er det det samme som et ringkontant nesten bortsett fra ringepriser osv.. sjekk www.netcom.no for mere info :p

6542036[/snapback]

Hadde Yougtalk engang for lenge siden, så jeg vet hvordan det fungerer ja. :)

Lenke til kommentar

Billigste metoden er å kansje kjøpe brukte k700i telefoner :)

Knuste skjermen på min k500i, dagen etter sa en veninne at hun hadde en jeg kunne få, men det var netcom på den.. så kjøpte jeg enda en hos en kompis for 20kr men også netcom..

Så nå har jeg 1 knust k500i, og 2 med netcom, og bruker en gammel siemens (har telenor)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...