QBab Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Muttern klarte på mystisk vis å vaske mobiltelefonen min i vaskemaskinen. Den var tom for batteri da ulykken intraff. Noen vet hva eg kan gjøre nå? Er det noe håp for min stakkars k700i? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Kanskje noen av mine tilfeller da jeg klarte å vaske usb minnepinnen min hjalp? KLIKK Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Si at den falt i vannet på en kanotur og krev penger av forsikringa (om den er forsikret). Ellers er det et "McGyver-tips" presentert av Lifehacker at en mobil som har blitt våt kan komme seg etter å ha blitt demontert og lagt i ovnen en periode. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Har nok ikke forsikring nei Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ta den fra hverandre, la den ligge å tørke ei ukes tid.. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mest sannsynlig er den død, men du kan prøve å gjøre som Excelsion sier. Husk også å skylle printkortet i rent vann etter at du har tatt den fra hverandre. La den deretter lufttørke til den er helt tørr før du prøver om den virker. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Hmm, tipper nok det er over og ut. Noen som har tips til en tilsvarende tlf? Må ha noe billig til erstatning. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Du kan kjøpe en SonyEriccson K750 for 1 kr med ett års binding til Netcom youngtalk i forskjellige forretninger Endret 23. juli 2006 av Thor. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Hmm, kult da. Det var ikke så dumt Lenke til kommentar
Sintorry Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg vet om tre tilfeller hvor den lot seg tørke og bruke igjen. En NOKIA tålte vasking et helt program på 40 grader, min egen lå i snøen et par uker før jeg fant den igjen, og en kompis fikk en liter juice over sin SE 700. Den siste klarte bare å vekkes til å sende og motta tekstmedinger. Høytaleren takket for seg. Om batteriet er flatt er det en fordel, det er strøm som kan skape kortslutninger. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Alltid bra med en grunn til å skaffe seg ny mobil Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Husk at du betaler 200kr hver måned på det abbonemanget. De 200 blir da månedens "påfylling". Ellers så er det det samme som et ringkontant nesten bortsett fra ringepriser osv.. sjekk www.netcom.no for mere info Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Husk at du betaler 200kr hver måned på det abbonemanget. De 200 blir da månedens "påfylling". Ellers så er det det samme som et ringkontant nesten bortsett fra ringepriser osv.. sjekk www.netcom.no for mere info 6542036[/snapback] Hadde Yougtalk engang for lenge siden, så jeg vet hvordan det fungerer ja. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Billigste metoden er å kansje kjøpe brukte k700i telefoner Knuste skjermen på min k500i, dagen etter sa en veninne at hun hadde en jeg kunne få, men det var netcom på den.. så kjøpte jeg enda en hos en kompis for 20kr men også netcom.. Så nå har jeg 1 knust k500i, og 2 med netcom, og bruker en gammel siemens (har telenor).. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis du har reiseforsikring så kan du si at du mista den i vannet på båttur eller noe;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå