Mr.Anki Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Noen som har erfaringer med og sende tilbake en vare og få igjen pengene hos Netshop? mvh anki Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Har ikke lest noen dårlige erfaringer angående det når det gjelder Netshop. Så lenge varen er innenfor angrefristperioden, og leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde som på tidspunktet du mottok varen, skal ikke det være et problem. Hvor lang tid det tar før du får igjen pengene, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har gjort det en gang. Det var pga et DFI lanparty nf4 ultra kort med ei vifte som gikk amok hele tiden og som var utrolig ustabilt. Teknikerne mente at dette var normalt og at 58 grader på chipsettet var lavt. Fikk igjen 200 kr mindre enn det jeg betalte, men ble da kvitt det ********* kortet! Det tok 5 uker før jeg fikk penger. Mulig det var en ny kar som jeg kom i kontakt med, som var helt på tryne, men jeg handler ikke der mer iallefall. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 hvor lang angrefrist har en ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 jeg mottok ramen den 12.06.06, begynner og bli en stund siden Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Så lenge du leverte inn brikka før angrefristen gikk ut, går det fint. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 jeg har brikken enda, og vuderer og sende di inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå