thomanil Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Bare lurte - er den vanskelig å få tak i f.eks i sjappene rundt om i Oslo? EBGames o.l... Endret 23. juli 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Fred Myklebust Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Bare lurte - er den vanskelig å få tak i f.eks i sjappene rundt om i Oslo?EBGames o.l... 6541203[/snapback] Elkjøp Carl Berner hadde det ihvertfall inne nylig.. Koster også kun 1095,-. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ds-lite er kjempe lett å få tak i! Hvit er derimot værre tror jeg. Men sikkert helt mulig! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Er ikke noe vanskelig å få takk i den nå, bare stikk på jernbanestasjonen! E.B Games FTW! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Det ble hvit DS Lite med Phoenix Wright og Castlevania: Dawn of Sorrow. O fryd og glede! Dette var flotte greier. Jeg har vært borte fra Nintendo siden NES og opprinnelige Gameboy da jeg var liten - dette var som å komme hjem. Nesten så jeg blir inspirert til å skrive en leseromtale i spillgledesrus. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det ble hvit DS Lite med Phoenix Wright og Castlevania: Dawn of Sorrow. O fryd og glede! Dette var flotte greier. Jeg har vært borte fra Nintendo siden NES og opprinnelige Gameboy da jeg var liten - dette var som å komme hjem. Nesten så jeg blir inspirert til å skrive en leseromtale i spillgledesrus. 6545994[/snapback] Hehe. Jeg kjøpte en hvit DS med Phoenix og Metroid Prime Hunters.. Har allerede krampe i hånda av hunters.. Det passer meg perfekt siden jeg er fps fan. Synd man ikke kan lagre flere savegames i Phoenix Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det ble hvit DS Lite med Phoenix Wright og Castlevania: Dawn of Sorrow. O fryd og glede! Dette var flotte greier. Jeg har vært borte fra Nintendo siden NES og opprinnelige Gameboy da jeg var liten - dette var som å komme hjem. Nesten så jeg blir inspirert til å skrive en leseromtale i spillgledesrus. 6545994[/snapback] Castlevania er det beste spillet jeg har spilt på flere måneder, var godt å få DS'en i hus, og har i løpet av en halv uke spilt mer på den, enn jeg har spilt på PSP'en det siste året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå