Gå til innhold

Ferie i Danmark - Hva kan man finne på?


Anbefalte innlegg

Jeg og familien min skal på ferie til Danmark i August. Og vi lurer på hva vi skal finne på. Vi har tenkt litt på legoland, er det å anbefale for en 15 åring? Gøy i Legoland for alle?

Og båten, er det noe å finne på der? (Vi skal ikke ta den raske)

 

Dårlig formulet kanskje, men dere forstår. Er det noe å finne på i Danmark, tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spille automater på båten, pass på og spill deg blakk. samt stikk innom tax free'en og kjøp det du måtte ønske:P

 

I danmark stikker du innom første og beste butikk og kjøper en six pack med øl, eller spritus hvis dette skulle være ett bedre alternativ, og så drikker du 24/7 så skal jeg love deg en kjekk tur til danmark

Lenke til kommentar
spille automater på båten, pass på og spill deg blakk. samt stikk innom tax free'en og kjøp det du måtte ønske:P

 

I danmark stikker du innom første og beste butikk og kjøper en six pack med øl, eller spritus hvis dette skulle være ett bedre alternativ, og så drikker du 24/7 så skal jeg love deg en kjekk tur til danmark

6541196[/snapback]

 

Jeg synes det var seriøst nok?

Lenke til kommentar
Regner med han skal til Billund, siden han nevner Legoland og norske flyselskaper lander der.

Forøvrig kan du kjøre go-kart, som er en ferieklassiker). Eller du kan ta en dag på stranda med familien.

6542930[/snapback]

 

Ja, tror vi skal til Billund.. Men skal ha med bil å ta ferje fra Kr. sand.

 

Er veldig billig Øl i Danmark :)

6542600[/snapback]

Men kanskje ikke veldig aktuelt som 15-åring med foreldre... :p

6542682[/snapback]

 

Nemlig, gamlingene er ikke nå glade i alkohol for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Noen mer seriøse forslag..?

6541270[/snapback]

 

Jeg syns det forslaget var skikkelig bra jeg!

Gå til løkken! Sykt bra feriesenter der, grønhus feriesenter elns.

 

Løkken strand er sykt fin, man kan kjøre på den osv, døds kult.

 

Løkken ligger også rett ved fårup, der er det jo veldig morro. Løkken sentrum er en veldig koselig by, annebefales!

6541376[/snapback]

Sitter her i Løkken nå. Fint vær, fin strand og fin by. Mange norske her også, men ikke så mye at det er plagsomt. Utelivet er også bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...