Gå til innhold

Erfaringer med SE K600i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe K600i. Noen som har hatt gode/dårlige erfaringer med denne?

6540997[/snapback]

Ser ikke helt vitsen med å kjøpe en telefon som er ute av produksjon for lenge siden. Hva er fordelen med den fremfor nyere telefoner du kan få til samme pris?

Lenke til kommentar

6540997[/snapback]

Ser ikke helt vitsen med å kjøpe en telefon som er ute av produksjon for lenge siden. Hva er fordelen med den fremfor nyere telefoner du kan få til samme pris?

6541075[/snapback]

Er den ute av produksjon?

Lenke til kommentar

6540997[/snapback]

6541075[/snapback]

Er den ute av produksjon?

6543247[/snapback]

Vel, har ihvertfall ikke hatt tilgang på den på lenge der jeg jobber, det har jo også kommet en oppfølger (k610i) så ser ikke noe grunn til at de fortsatt lager k600.

Lenke til kommentar

Om den er ute av produksjon går det fint an å få tak i den. Riktignok ikke så vanlig i de store kjedene lenger, men på nettet er det ikke noe problem.

Det med tastene har jeg hørt før, men mange sier det er en vanesak, og jeg blir fort vant med nye taster.

takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe problemer det ihvertfall. Har prøvd videotelefoni med N70, funka utmerket. Mobiltv har funka fint de få gangene jeg har prøvd, har bare sett et par OL-sendinger med den.

BTW Telenor tilbyr gratis videotelefoni ut 2006.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...