Gå til innhold

Tråden for aktive kaffedrikkere!

Når jeg er på kafé, bestiller jeg oftest en  

1 109 stemmer

1. 1. Når jeg er på kafé, bestiller jeg oftest en

• "Espresso"
      123
    • Cappuccino
      139
    • Café au lait
      18
    • Café Latte
      121
    • Café creme
      4
    • Americano
      111
    • Caffé Macchiato
      18
    • Caffé mocha
      108
    • Caffé Ristoretto
      2
    • Caffé Corretto
      3
    • Ordinær filterkaffe
      348
    • Presskanne
      71
    • Annet (gjerne spesifiser type i tråden)
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D

De har klart å lage god kaffe på kjøkkenet i dag :D

Jeg sitter her og drikker en kopp nå, og den smaker faktisk ikke jord i dag! Jeg er så overlykkelig :D

9327571[/snapback]

Jeg syntes virkelig du skulle vist dem hvordan man lager KAFFE.

En ting jeg har lurt på lenge.. Er det bare meg eller er den svenske kaffen bedre enn den norske? Har alltid syntes svensk kaffe har vært bedre enn den norske. Tenker da på filterkaffe.

9327606[/snapback]

Tja, smak og behag kanskje? Jeg liker å importere kaffe.. :)

Drikker nesten utelukket Löfbergs Lila hjemme :)

Man får 3 x 500g på Svinesund for 60,-. På Meny koster det jo nesten det samme for èn pakke

9327677[/snapback]

Så, da kan man dra til svinesund og kjøpe kjøtt, tobakk, alkohol og nå kaffe!

Strålende!

Lenke til kommentar

Lenke?!

------------

Var på Ultra i går (utvalgsmekka innenfor kaffe) og fant en kaffe(produsent) jeg ikke hadde sett før: Davidoff (ja, de bak coolwater)..

Syntes det er rart at Ultra, som skal være utvalgsspesialisten, ikke har Taster's Choice som er USAs mest populære kaffe :hmm:

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men jeg er altså veldig glad i kaffe. Har i lang tid foretrukket Ali Mørk Brent som standard filterkaffe hjemme. Vet ikke om den er annerkjent eller ikke, men føler liksom at den er såpass sterk og god at det gir mye smak for pengene.

Problemet er at de nettopp har byttet pakning på kaffen. Har byttet utseende og pakningstype. Har nå kjøpt 3 forskjellige ganger og alle sammen har hatt veldig forskjellig smak fra det det var før! Er det bare jeg som har vært uheldig med kjøpene, er det noe med sesongen, eller har de endra oppskriften??

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg lest hele denne tråden, men jeg er altså veldig glad i kaffe. Har i lang tid foretrukket Ali Mørk Brent som standard filterkaffe hjemme. Vet ikke om den er annerkjent eller ikke, men føler liksom at den er såpass sterk og god at det gir mye smak for pengene.

Problemet er at de nettopp har byttet pakning på kaffen. Har byttet utseende og pakningstype. Har nå kjøpt 3 forskjellige ganger og alle sammen har hatt veldig forskjellig smak fra det det var før! Er det bare jeg som har vært uheldig med kjøpene, er det noe med sesongen, eller har de endra oppskriften??

9342282[/snapback]

Svært få her inne på tråden som drikker Ali. Faktisk.

Nedenfor ser du bilder av mørkbrent og orginal.

Har de byttet bort fra disse pakningene?

alimork.jpg

aliorig.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...