Gå til innhold

Tråden for aktive kaffedrikkere!


Når jeg er på kafé, bestiller jeg oftest en  

1 102 stemmer

  1. 1. Når jeg er på kafé, bestiller jeg oftest en

    • "Espresso"
      123
    • Cappuccino
      137
    • Café au lait
      18
    • Café Latte
      121
    • Café creme
      4
    • Americano
      111
    • Caffé Macchiato
      17
    • Caffé mocha
      106
    • Caffé Ristoretto
      2
    • Caffé Corretto
      3
    • Ordinær filterkaffe
      346
    • Presskanne
      71
    • Annet (gjerne spesifiser type i tråden)
      47


Anbefalte innlegg

Noen som har mulighet for å scanne artikkelen om kaffe i D2 fra sist fredag?

Jeg har kun tilgang til sort/hvitt scanner, men har likevel gjort en liten innsats.

En god del bilder er utelatt, men all teksten skal være med. Klipp og lim siden sideformatet ikke stemmer med A4.

 

Link: http://dl.dropbox.com/u/19121899/B%C3%B8nnestund.pdf

 

Supert, tusen takk! :D

 

Og for å skrive noe om kaffe: jeg fikk kjøpt en presskanne fra Bodum slik at jeg har et litt bedre alternativ når jeg skal lage flere kopper, evt til gjester. Det beste av alt var at den var "gratis" i og med at jeg brukte et gavekort jeg fikk på jobben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kapsel-kaffe er ikke noe imponerende. Anbefaler heller helautomatisk kaffemaskin, som er mye bedre og ikke så veldig mye dyrere på sikt.

H*n har vell skrevet "nam espresso, espresso er fantastisk" hver eneste dag på denne tråden i to uker nå. Så tviler på at vi får h*n til å endre mening :p

Lenke til kommentar

Kapsel-kaffe er ikke noe imponerende. Anbefaler heller helautomatisk kaffemaskin, som er mye bedre og ikke så veldig mye dyrere på sikt.

H*n har vell skrevet "nam espresso, espresso er fantastisk" hver eneste dag på denne tråden i to uker nå. Så tviler på at vi får h*n til å endre mening :p

 

Det store spørsmålet er om han h*n har prøvd noe annet!

 

[insert sexual analogy here]

Lenke til kommentar

Kapsel-kaffe er ikke noe imponerende. Anbefaler heller helautomatisk kaffemaskin, som er mye bedre og ikke så veldig mye dyrere på sikt.

Helt enig. Deprimerende lesning på facebook i jula når "alle" fikk slik maskin. Om 10 år får man ikke takk i skikkelig kaffe, bare melk og skvip.

Lenke til kommentar

Kapsel-kaffe er ikke noe imponerende. Anbefaler heller helautomatisk kaffemaskin, som er mye bedre og ikke så veldig mye dyrere på sikt.

Om 10 år får man ikke takk i skikkelig kaffe, bare melk og skvip.

Lol.. Hvor mange ganger i historien har dette blitt sagt.

Lenke til kommentar

Kapsel-kaffe er ikke noe imponerende. Anbefaler heller helautomatisk kaffemaskin, som er mye bedre og ikke så veldig mye dyrere på sikt.

Om 10 år får man ikke takk i skikkelig kaffe, bare melk og skvip.

Lol.. Hvor mange ganger i historien har dette blitt sagt.

Virker som du har hørt det mange ganger, men jeg antar at de som meg, ikke mener det helt seriøst. Mer som en bekymringmelding å regne, enn en seriøs påstand. Ille nok å dra på fest å få kapsel-kaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...