EspenE Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Leverte poden på Hjortneskaia i går, og fikk øye på denne over hovedstaden. Fikk umiddelbart en pyroteknisk assosiasjon, og knipset soppen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Wow! Den var mektig, håper ingen er skadet hehe ... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Fett. Vel vel, det var det siste vi hørte fra Oslo da. Neida, jeg hadde tenkt å komme med en vits om bergensere, Hansa, ViF, generell misnøye og atombomber, men jeg dropper den. Var en veldig spesiell skyformasjon det der, og det skal være sagt at industrigreiene i bunnen kledde den litt. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Det var et kult bilde. Måtte bare : Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Hei Rivers, den var litt morsom, men hva med å beholde naturlig farge på bakgrunnen? Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Dette var et imponerende bra skybilde! Vinkelen det er tatt fra gjør at skyen virker enda mer dominerende enn den allerede er, og infrastrukturen i forgrunnen gjør at det hele ser ut som en industriell ulykke av noe slag. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Bra tatt EspenE, ikke noe man ser til vanlig akkurat. skulle jeg hakket på noe så ville det være den skiltholder stolen som går over hele bildet som jeg finner litt forstyrrende.. 5er Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Ganske stilig motiv, og godt skutt. Det er ikke rart at Rivers følte seg kallet til å forandre på fargene, men det står glimrende slik det er også. Dagnes tøffeste skybilde. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Diablito2k: Enig i dette med skiltene, men de var dessverre ikke til å unngå. Måtte få med bygningene for å få noe mening i bildet. PMnormal; Takk skal du ha :-) Rivers; Flott versjon, du kan noe i PS som ikke jeg kan, og din versjon var kjempetøff, helt i ånd med det jeg kunne se for meg. Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Ahhh en fullvoksen tordensky Ikke ofte man ser disse alene på himmelen i Norge. Vansligvis surrer de seg sammen med andre skyer, og det eneste man ser opp på, er et mørkt "tak". Cumulonimbus heter denne i alle fall:) Nok nerdeifo for nå Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Se øverst til høyre på side 7 i dagens Aftenposten. Et bilde av samme sky, men med skjev horisont... Du skulle ha sendt inn ditt, EspenE. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Den skyen der så jeg! Er rimelig sikker på at jeg tok bilde også, skal prøve å lade det opp. Endret 26. juli 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ezkild Skrevet 26. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2006 Så jeg dette bildet i VG eller Dagbladet for et par dager siden? Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Se øverst til høyre på side 7 i dagens Aftenposten. Et bilde av samme sky, men med skjev horisont... Du skulle ha sendt inn ditt, EspenE. 6552201[/snapback] Tanken slo meg aldri, poster her jeg :-) Dessuten sto jeg på farten til Danmark med en annen båt dagen etter så det ble vel hektisk. Skal se om jeg finner Aftenposten fra den 25 i avishaugen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå