lazaa- Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hva søker du på i google eller annen søkemotor når du er ute etter ting til hjemmesiden, templates, hvordan tjene penger, få besøkende osv osv. se siden selv (www.dinwebside.net). Dette er ikke ment som reklame, men trenger råd om hva folk søker på når de skal nå denne siden. Er indeksert i google osv, men får liksom ikke så mange besøk derfra. Takk for svar. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) SEO er kun en del av siden, men takk for tips. flere tips? Endret 23. juli 2006 av lazaa- Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Også søker jeg på hvordan jeg kan ta en html-fil fra tabellsuppe til korrekt koding. Har du gjort det med din hjemmeside? Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 nei det har jeg ikke. andre? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg pleier også å søke på SEO. Noen ganger søker jeg på mer spesifikke ting som Tabeller til layout er feil Semantisk kode er bra for søkemotorer hn-elementer har mye å si for hvilke nøkkelord man er "synlig" på Da hender det jeg finner nyttige artikler som Beginner's guide to SEO Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Når det gjelder "hvordan tjene penger" er det nok litt vrient å få treff på Google. Du kan jo spesialisere deg innen et felt (banner, MLM-ish ting), og finne frem et segment som virkelig er interessert i dette - men å ha en generell "hvordan tjene penger" seksjon på websiden din virker nesten litt uprofesjonelt. Dersom jeg skulle ha søkt etter "hvordan tjene penger" hadde jeg nok søkt etter "Hedgefond i Asia" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå