Dreyfuz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei, har en Audi 100 2.2e 84 modell som ikke er helt frisk.. Den begynner å rykke når jeg trykker inn gasspedalen. Den kutter rett og slett på akselerasjonen og begynner heller og rykke. (irriterende på forbikjøringer ) Jeg trodde først den var bensinpumpen i bensintanken som holdt på å ta kveld, siden dette har skjedd før og ganske like symptomer, men det var det ikke. Jeg har sjekket tennplugger og de ser helt fine ut. Håper på noe respons i hvertfall ^^ Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det er flere ting som kan være feil her, men de vanligste er: 1 feil i blandings forholdet på bensina. 2 slitte o ringer på injektorene ta tak i injektorene og prøv og rør litt på de, hvis du kan bevege på de så bør du bytte o ringer 3 vakumlekasje sjekk alle slanger som er koblet til innsuget, det er en slange der som det er en ganske skarp bend i, som kan sprekke etter lang tids bruk 4 sprekk i belgen mellom innsuget og luft måleren . skru av belgen og sjekk nøye over hele belgen, sprekker i den kan vere litt vanskelige og finne hvis du bor i lillehammer området så kan jeg se på det for deg siden jeg har skrudd på disse motorene i en del år nå. men etter min erfaring så er det som oftest en lekasje på innsugsiden som gjir deg disse problemene. mvh nokiakiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå