Rino_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) The Two Dudes er en 13 min lang film jeg og noen venner har lagd. Vi er den samma gjengen som lagde Dawn Of Victory (marvs revenge). En litt annen kategori nå kanskje Det var det avsluttende prosjektet i 10. klasse, som vist nok skulle være "veldig viktig". Og dette er hvordan prosjektet endte. Jeg kan med en gang si, at det er et mislykket prosjekt.. karakter: 0 For at dere skal skjønne litt mer så kan jeg jo si hva prosjektet egentlig handlet om. Man skulle egentlig lage et langt hefte om lån, cv og betaling av regninger og sånn. Skrive mattematsik sett hvordan vi skal klare oss alene, med jobb osv. i fremtiden. Da ble det ferdige resultatet sånn: The Two Dudes That lived in Their Car and the Nazi in the Wood Jeg kan med en gang si at det var ikke en veldig gjennomtenkt film.. vi brukte maks 2 timer på innspillingen og hadde ikke noe manus. Så ikke ha for høye forhåpniger Jeg er allerede klar over at vi brukte en veldig dårlig mikrofon til redigeringen, og at lyden er veldig dårlig.. uten om det vil jeg gjerne få konstruktiv kritikk Endret 22. juli 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
danhemst Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 kul film Rino (aradiel) :!: Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 kul film Rino (aradiel) :!: 6544249[/snapback] Joa, konstruktivt Men jo, takk! Lenke til kommentar
Liria Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hey! AAAAAAH morsom film! Rettere sagt; Genial! ... Og siden du absolutt vil ha konstruktiv kritikk, så kan vi jo nevne litt. 1. Barten til Adolf forsvinner gradvis. Husk sminke HELE tiden! 2. Tabber. Et lite hint: Sjekk skoa til RRRoy! 3. Kanskje dere neste gang kunne hatt litt flere vinkler? HIHI... meeeeen: ikke glem å ha det gøy! :!: Klem fra Linda, Vilde og Ali Endret 27. juli 2006 av Liria Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Må bare spørre... Er dere fra Jessheim? Edit: eller i nærheten av Jessheim? Endret 30. juli 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Må bare spørre... Er dere fra Jessheim?Edit: eller i nærheten av Jessheim? 6584460[/snapback] Ja, vi bor like ved Jessheim. Hvordan det? Vil gjerne ha kritikk også. Lenke til kommentar
Ballajazzhus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Haha.. genial humor. Veldig artig detta her med nazin som bruker opp kulene i lufta :!: Også veldig morro detta med gameboyen og den danske pengen de alltid snakker om Og tråden.. egentlig var alt bra! Også veldig genial slutt. Men vis jeg skal klage på noe så må det da bli som du selv har sagt, dårlig mikrofon og barten til Adolf. Også veldig vinglete kamera.. men men. Alt i alt, veldig bra Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Hey! AAAAAAH morsom film! Rettere sagt; Genial! ... Og siden du absolutt vil ha konstruktiv kritikk, så kan vi jo nevne litt. 1. Barten til Adolf forsvinner gradvis. Husk sminke HELE tiden! 2. Tabber. Et lite hint: Sjekk skoa til RRRoy! 3. Kanskje dere neste gang kunne hatt litt flere vinkler? HIHI... meeeeen: ikke glem å ha det gøy! :!: Klem fra Linda, Vilde og Ali 6569333[/snapback] Barten til Adolf ja.. Noen måtte jo merke det :!: Lenke til kommentar
SCV Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 hehe, skrullinger hva skal du ha for den bobla? Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 hehe, skrullinger hva skal du ha for den bobla? 6590204[/snapback] :!: Haha.. er det en boble Men uansett, den er Adolf sin. Kom med et bra bud, så kanskje han slår til.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 var ikke det en boble da? er den kjørbar og sann passe vakker skal han få bytte den med min mazda 929 som er brun og vakker! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Må bare spørre... Er dere fra Jessheim?Edit: eller i nærheten av Jessheim? 6584460[/snapback] Ja, vi bor like ved Jessheim. Hvordan det? Vil gjerne ha kritikk også. 6585990[/snapback] Bare lurte.. Starter selv på Jessheim vgs nå snart Kritikk: Filmen var egentlig kjempebra, men var et par ting jeg reagerte på. Første, var stemmen i begynnelsen. Den skurret litt, noe som er litt dumt. Også var det den barten til Adolf da.. Også til neste film, bør dere prøve med et stativ til kameraet... For det vinglet litt... Edit: Hva heter den musikken dere bruker når han går til postkassa? Endret 5. august 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Jeg starter også jessheim vgs nå Takk for kritikk, vi gadd ikke å prioritere sånne ting som kamerastativ og bedre mikrofon til denne lille filmen her. Men barten til Adolf er vel bare en slurve feil.. vi gadd ikke gå inn i bilen igjen å hente sminke sakene. :!: Også filmmusikken ja. Sangen når han går til postkassa heter: Napoleon Dynamite - Music For A Found Harmonium. Som er fra filmen Napoleon Dynamite. Men da sees vi kanskje på jessheim en gang da vettu Endret 6. august 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg starter også jessheim vgs nå Også filmmusikken ja. Sangen når han går til postkassa heter: Napoleon Dynamite - Music For A Found Harmonium. Som er fra filmen Napoleon Dynamite. Men da sees vi kanskje på jessheim en gang da vettu 6621809[/snapback] Takk for filmmusikken.. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Alltid glad for og hjelpe Endret 15. august 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå