Flakkmeister Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har veldig lyst på dette kortet, men er brikkesettet (VIA) så dårlig som alle skal ha det til? Alternativet er SiS 648, men jeg har så lyst på Soyo kort :razz: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Se testen! men tror den er til AMD da... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har du fortsatt ikke bestemt deg flakk? :wink: Som jeg svarte deg i den forrige posten din om dette, ombestemte jeg meg etter å ha lest diverse tester. Har SOYO kommet med noe hovedkort for P4 basert på SiS648 enda? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 VIA chipsettet er "så" dårlig ja. Ytelsen ligger rundt generellt nesten 10% under konkurentene. Sats heller på et hk med det nye i845PE chipsettet. Lurte selv også på det Soyo kortet. Mye på grunn av fargen, og utstyret som følger med. Men fant ut at jeg venter litt med oppgraderingen. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 VIA chipsettet er "så" dårlig ja. Ytelsen ligger rundt 10% under konkurentene. Sats heller på et hk med det nye i845PE chipsettet. Lurte selv også på det Soyo kortet. Mye på grunn av fargen, og utstyret som følger med. Men fant ut at jeg venter litt med oppgraderingen. [ Denne Melding var redigert av: corcky på 2002-10-18 19:03 ] Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 For å være ærlig, så har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal ha Intel eller AMD :smile: Er Soyo kortet like dårlig til AMD som det er til Intel? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 nei, det er det ikke. KT400 chipsettene er de raskeste på markedet til socket a. Noe du også kan se i testen til Hardware. Anbefaler likevel at du venter på Nforce2. (noe jeg gjør) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå