Notatblokk Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Eller, så nært som jeg kommer med kompaktkameraet mitt. Egentlig var det bare en test for å se hvordan kvaliteten ble. Noen tips til forbedringer av bildet? Vet kvaliteten er litt merkelig, men det er kameraet. Ellers får jeg straks nytt utstyr Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei! Jeg synest at bildet var ganske pent. Muligens bør bakgrunnen være mindre distrahérende. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Grei lek med vertikale og diagonale linjer, som sikkert kan gjøre seg greit på trykk også. Ikke noe spennende, men kontroll over virkemidlene. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Selve motivet var vel så spennende som korn kan være men like vel ett flott bilde. Syntes fargene passet bra sammen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Virker som det er et Sony-kamera du har.. Fargene er rent kunstnerisk sett for sterke synes jeg. Men utgangspunkt i hva jeg på en måte forventet meg i det jeg så bildet. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Syns det store bladet som er ganske mørkt i bakgrunnen forstyrrer litt. Veldig synd egentlig, fordi det er et pent bilde Lenke til kommentar
brainware Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Synes bildet er bra, skarpt og fint, og et sentralt motiv som passer fint i bilderuta. Blåfargen er blitt for sterk, og det gjelder kanskje i bildet generellt. Tipset mitt er å endre fargene ved å bruke et bilderedigeringsprogram. Det er enkelt å endre kontrast og lys, skarphet og fargemetninger. Etterhvert vil du i mer avanserte kamera fotografere i RAW for å få enda bedre kontroll ved hjelp av avansert bilderedigering. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Takk for tilbakemeldinger! Det er rart hva man klarer å overse, helt til andre bemerker det Så blir man plutselig veldig klar over det selv, haha. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei Julie... Flott sommerbilde, skarpe farger og masse linjer i bildet, synes ikke fargene tipper over kanten, men så digger jeg farger... Det sorte "bladet" midt i bildet ødela litt den lyse/lette stemningen i bildet, skulle vært revet bort før bildet ble tatt... Men ellers et kjempebilde til å være et Casio EX-S500.. Håper du får dSLR'n snart så du får leke med enda bedre utstyr.! (å da må det komme bilder av mona på bilde kritikken...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå