Kimelimm Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 ja, jeg har da plaget de gamle, det er en senil dame her i byen, som banner. Hun klager på at vi går forbi henne, og vi gjør jo ingenting mot henne. En dag, gikk kameratene mine forbi Aldershjemmet (hun bor der), så klatrer de opp på Strømkiosken (eller strømhuset, de småe husa som ligner på en stor utedass). Så kommer hu stormans ut: "Gå ned fra det taket, det kan kan kan skje noe" kameratene mine: "HÆ!?!?!?" dama: "Dere sitter på taket til Bjørg" kameratene mine: "Skal du skremme oss?" dama: "Nei jeg bare sier orgentlig ord!" kameratene mine: "Du er jo 84 år jo" dama: "Ja, og dere er 13 14 år? Forbanna idiot sjæl" kameratene mine: "Vi er glad for at vi ikke er like gamle som deg" dama: "LAUSUNGER LAUSUNGER LAUSUNGER DERE ER VEL SAMMEN MED DEN NIGGERN Å TAR HAN OPP I RÆVVA" negern er kameraten min Tim, vi filma det, så skal se om jeg får det inn på pcen har MAAAANGE historier Kom med deres historier da *glede seg* mvh Kim Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 håaåhåehåae! En dag så gikk kammeratene mine og jeg ned til ski ass. så møtte vi påei kjærring såm tryna som FAEN LIKSOM på en hundebæsh, og vi lo som fan! haha, var så sykkt ass :D:D:D Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 FY FAEN DEN VAR FIN den likte jeg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Er denne tråden opprettet i fylla? On topic: Det bor en senildement, gammel kjerring i en leilighet over den lokale butikken, hun tømmer alltid kokende te-vann over skatere, og andre som lager litt lyd om ettermiddagen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Er denne tråden opprettet i fylla? On topic: Det bor en senildement, gammel kjerring i en leilighet over den lokale butikken, hun tømmer alltid kokende te-vann over skatere, og andre som lager litt lyd om ettermiddagen. 6539562[/snapback] ekke lagd i fylla, er faenma bare 13 år! bare morsomt når man er overtrøtt, ontopic: haha stakkers skatere Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hater rasisitiske, sure gamlinger. Mye hyggeligere med gamlinger som liker å slå av en prat, og som er åpne for nye ting! Mormor synes metal er morsomt! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 nja, men er jo gøy med sure gamlinger når de flipper helt ut Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Glemte å si at denne senildemente kjerringa jeg nevnte liker å peke på folk. Før hun tømmer vann over skatere, går hun ut på altanen og roper. Svarer skaterene tilbake, peker hun på dem lenge, mens hun blir fryktelig skjelven. Endret 22. juli 2006 av superseven Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 hihi, noen er ganske rare må jeg si :p Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 har en dame i 60+ årene som bor i samme bygård, gjennomsnittsalderen er likevel rundt 20. Det sier seg selv at dama klikker fra tid til annen når det er fest kontinuerlig fra torsdag til søndag i alle leilighetene rundt seg... Omtrent hver uke stiller hun seg nederst i oppgangen, der akkustikken bærer best ,og skriker og hyler i omtrent 1time hver gang. Hvis det er av interresse kan jeg legge ut lydklippene vi har tatt inne i vår leilighet når hun skriker som værst. She's a bit of a looney... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jaaa, legg ut lydklippene. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 ja, jeg har da plaget de gamle, det er en senil dame her i byen, som banner. Hun klager på at vi går forbi henne, og vi gjør jo ingenting mot henne. En dag, gikk kameratene mine forbi Aldershjemmet (hun bor der), så klatrer de opp på Strømkiosken (eller strømhuset, de småe husa som ligner på en stor utedass). Så kommer hu stormans ut:"Gå ned fra det taket, det kan kan kan skje noe" kameratene mine: "HÆ!?!?!?" dama: "Dere sitter på taket til Bjørg" kameratene mine: "Skal du skremme oss?" dama: "Nei jeg bare sier orgentlig ord!" kameratene mine: "Du er jo 84 år jo" dama: "Ja, og dere er 13 14 år? Forbanna idiot sjæl" kameratene mine: "Vi er glad for at vi ikke er like gamle som deg" dama: "LAUSUNGER LAUSUNGER LAUSUNGER DERE ER VEL SAMMEN MED DEN NIGGERN Å TAR HAN OPP I RÆVVA" negern er kameraten min Tim, vi filma det, så skal se om jeg får det inn på pcen har MAAAANGE historier Kom med deres historier da *glede seg* mvh Kim 6539467[/snapback] Herregud.. forbanna drittunger sier nå jeg :-) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fæl tråd. 6539467[/snapback] Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 ja, jeg har da plaget de gamle, det er en senil dame her i byen, som banner. Hun klager på at vi går forbi henne, og vi gjør jo ingenting mot henne. En dag, gikk kameratene mine forbi Aldershjemmet (hun bor der), så klatrer de opp på Strømkiosken (eller strømhuset, de småe husa som ligner på en stor utedass). Så kommer hu stormans ut:"Gå ned fra det taket, det kan kan kan skje noe" kameratene mine: "HÆ!?!?!?" dama: "Dere sitter på taket til Bjørg" kameratene mine: "Skal du skremme oss?" dama: "Nei jeg bare sier orgentlig ord!" kameratene mine: "Du er jo 84 år jo" dama: "Ja, og dere er 13 14 år? Forbanna idiot sjæl" kameratene mine: "Vi er glad for at vi ikke er like gamle som deg" dama: "LAUSUNGER LAUSUNGER LAUSUNGER DERE ER VEL SAMMEN MED DEN NIGGERN Å TAR HAN OPP I RÆVVA" negern er kameraten min Tim, vi filma det, så skal se om jeg får det inn på pcen har MAAAANGE historier Kom med deres historier da *glede seg* mvh Kim 6539467[/snapback] Åååå Fyfaen så moro!! HHAEAEAEEHHAH. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 ja, jeg har da plaget de gamle, det er en senil dame her i byen, som banner. Hun klager på at vi går forbi henne, og vi gjør jo ingenting mot henne. En dag, gikk kameratene mine forbi Aldershjemmet (hun bor der), så klatrer de opp på Strømkiosken (eller strømhuset, de småe husa som ligner på en stor utedass). Så kommer hu stormans ut:"Gå ned fra det taket, det kan kan kan skje noe" kameratene mine: "HÆ!?!?!?" dama: "Dere sitter på taket til Bjørg" kameratene mine: "Skal du skremme oss?" dama: "Nei jeg bare sier orgentlig ord!" kameratene mine: "Du er jo 84 år jo" dama: "Ja, og dere er 13 14 år? Forbanna idiot sjæl" kameratene mine: "Vi er glad for at vi ikke er like gamle som deg" dama: "LAUSUNGER LAUSUNGER LAUSUNGER DERE ER VEL SAMMEN MED DEN NIGGERN Å TAR HAN OPP I RÆVVA" negern er kameraten min Tim, vi filma det, så skal se om jeg får det inn på pcen har MAAAANGE historier Kom med deres historier da *glede seg* mvh Kim 6539467[/snapback] Ahahahahahahah :!: :!: Jeg tror jeg dør :!: Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Helt sykt hvor interessant denne tråden var. Nei, vent.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jaaa, legg ut lydklippene. 6539842[/snapback] lydklipp kommer i morgen utpå dagen... mobilen min ligger nå i en koselig leilighet i schweigaardsgate og har tatt seg ferie. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Man plager da ikke de eldre! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vi hadde en kar som vi kalte for garasjemannen. Han stod hele dagen og snekret og kløyvde ved i garasjen. Når vi var nede på butikken i storefri ropte han alltid etter oss. Det kunne være alt fra "Hvis dere hiver det jævla ispapiret her så skal jeg faen drepe dere!" til "Pass dere, jeg vet hvor dere bor" og hvis vi var rikitg heldige spreang han etter oss. Når man oppfører seg som han sier det seg selv at han ble ganske utsatt for postkassesprenging, snøballkasting og "ring på spring". Vi hadde faktisk aldri sagt eller gjort noe som helst med han, så jeg vet ikke hvorfor han gjorde det. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Fæleste jeg har gjort er å ignorere ei gammel dame som spurte om vi kunne skru av musikken på en grillfest, klokken 8 om kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg