Delvis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har nettopp sett The New World , og mener bestemt at James Horner's soundtrack er et plagiat av Florian Flicke og Popol Vuh's soundtrack på Werner Hertzog's Nosferatu Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Har nettopp sett The New World , og mener bestemt at James Horner's soundtrack er et plagiat av Florian Flicke og Popol Vuh's soundtrack på Werner Hertzog's Nosferatu 6539034[/snapback] Etter litt søking på nett, kan det se ut som musikken som brukes i begge ikke er av James Horner eller Popul Vuh, men er stykker av Richard Wagner. Jeg har ikke sett filmene eller hørt soundtrackene, men det var det Google fortalte meg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Synd hvis det er sant. Men hadde det ikke vært for James Horners musikk i The New World... Da hadde den synket betraktelig i karakter så det er litt for sent for meg å begynne å klage. Jeg elsker musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå