rufus1 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Hei. Håper det er noen som kan hjelpe meg. Har en Suzuki xl7 2004 2.0 disel. For å få litt mer effekt i den kjøpte jeg en boks som skulle heve diseltrykket(dtk). Etter montering og justering gikk bilen som ei kule på prøvetur men da jeg skrudde av fikk jeg ettertenning i flere sekunder. Etter det gikk ikke bilen på mer en 2800rpm og motorlampa lyste. koblet av boksen og startet, bilen gikk da som normalt igjen men motorlampa fortsatte og lyse. Står i instruksjonsboka at lampa indikerer feil med eksosen. Siden alt nå er normalt burde lampa slukke. har også koblet av strømen for å se om ting ble resatt men nei. Gode forslag? Må jeg på verksted? Endret 22. juli 2006 av rufus1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Tror det er best å dra på verksted i slike tilfeller, dumt å fikle med elektronikken selv på en ny bil Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvem har laget/selger denne boksen? Lenke til kommentar
rufus1 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Boksen er kjøpt hos Biltuning. no Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du burde klage på produktet å få pengene tilbake og ta deg en tur på verkstedet og få skrevet ut feildiagnose. Å la seg falle for slike billige dieselbokser kan en koste dyrt, de er uintelligente og kan og kan i værste fall ødelegge elektronikken til dieselpumpa, drivverket eller lage sprekker i motorblokka pga påfresningene den utsetter motoren for, når en kjøper slike ting så bør en holde seg til annerkjente produkter, ja de koster en del mer men da får du motorgaranti med på kjøpet noe som er vel verdt de ekstra 1000lappene det koster om uhellet skulle være ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå